en härlig tankeställare.

I ett bra tag har det varit mycket som förändrats i mitt liv! 
Jag är så lycklig och tacksam över alla chanser jag fått.

Att få chanser och ta de innebär också att man får lite mindre tid för familj och vänner. Inte alltid, men ibland.

Familjen är de som alltid finns där för en och jag har världens finaste...

Vänner som stannar kvar och finns där för dej även om ni inte har hörts på 6 månader...det är också oerhört stort.
Det var jag med om idag.. 
Är så glad över att mina närmsta vänner alltid står ut med att inte höra av mej på ett bra tag, eller att jag inte hör av mej så fort jag kan..
för när vi väl pratar så ramlar vi snabbare än kvickt tillbaka i samma samtalsämne som vi hade för  ja.. 6 månader sedan=)

Bara en härlig tankeställare.

Trevlig kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Saannis-Ung Blivande Fru

Hej! Trillade in här av en slump och fastnade direkt för din blogg. Väldigt läsvärd och kommer garanterat att fortsätta läsa. Är också från Bromölla :)

Postat av: Karin

Såna vänner ska man hålla HÅRT i...kram /Karin

2008-12-04 @ 20:43:04
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: BigBloggs.se

Vilka av landets främsta bloggare kommer få äran att listas på Sveriges tyngsta bloggportal, BigBloggs.se? Endast ett fåtal ur den osannolika mängd svenska bloggare som idag är aktiva kommer att väljas ut, detta för att allt det övriga ”slasket” ska vara bortsorterat för besökaren.



Tisdagen den 9 december öppnas dörrarna och de utvalda bloggarna avslöjas, vilka är de lyckliga få? Trumvirveln ljuder och vi håller andan!



Hälsningar

Redaktionen, BigBloggs.se

2008-12-04 @ 21:28:14
URL: http://bigblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0