En helt vanlig frukost med Sanna, Shirley och Sonja!!

haha.. Ni skulle nästan varit med när vi tjejer skulle käka frukost idag klockan 12.00 by the way! Vi hade fått sovmorgon för första gången på väldigt lääääääänge... jätteskönt!

Vi gick till ett fik som ligger precis i närheten där vi bor i Båstad. När vi kommer fram till disken kan vi inte bestämma oss vad vi ska äta, men det slutar i alla fall med att ALLA tar en toast och te...

Efter att vi har ätit den lilla goda toasten tittar vi på varandra och konstaterar att vi ALLA har sett att det står pannkakor och våfflor på tavlan.. Vi halvspringer fram till kassan igen och nu börjar det....

Sonja: vad ska jag ha, e sugen på våfflor..hm.. men pannkakor låter oxå gott..

Shirley: mmmmm..oj jag vet inte. Sanna har du bestämt dej?

Sanna: njae.. det är så svårt..(frågar tjejen i kassan) Vad tycker du är godast, pannkakor eller våfflor?

tjejen i kassan: eeehhh..eehh..ja du, jag hade kanske valt pannkakor

Sanna: Då tar jag pannkakor

Shirley: tar du pannkakor sanna, då gör jag nog det oxå

Sonja: Men Shirley, vill du inte ha våfflor, det är ju så gott..

Shirley: Nej, nu har jag bestämt mej

Sanna: Men vänta lite. Man måste välja om man vill ha sylt och glass. Sylt och grädde. Eller alltihop

Shirley: Ja nu blev det riktigt svårt...vilket är bäst på pannkakor?

Sanna: jag kan inte bestämma mej så det e bäst att jag tar alltihop!

Shirley: Oj då. Ja det får bli det...

Sonja: Då tar jag våfflor med allt på!
 Nu har vi ÄNTLIGEN beställt!

haha.. Ni skulle sett det.. så kan det gå till när vi beställer mat. Jag tror vi stod i en kvart innan vi hade bestämt oss vilket vi ville ha!
Allt smakade fantastiskt och det var så trevlig personal på stället så dit vill man gärna gå igen!

Har precis varit och fått rygg och nack massage. Jösses vad skönt det är. Har haft lite jobbigt med ryggen och nacken ett bra tag så det var skönt att få ta hand om det lite.

I kväll är det show igen i Båstad. Vi börjar vekrligen bli varma i kläderna nu, showen har satt sej och vi har riktigt kul på scenen.

Ska försöka vila lite till (passa på när man e lite ledig) innan bussen går till Ladan och det blir julbord som ska käkas...idag igen..=)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mika

Hahaha, ni är knasiga ni! ;)



Lycka till med allting, ni är helt fantastiska alla tre, och "Our Christmas" går varm här hemma :)



Kram

/Mika

2008-12-05 @ 16:03:39
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Carro

HAHAHAHAHAHA, jag kan inget annat än skratta här, ni är allt för härliga ju ;) hihi.



Jag längtar efter er alla, men snart ses vi :D iiih, lycka!!!



Lycka till ikväll, hälsa de andra!! :)



Bamsekramar

/ Carro.

2008-12-05 @ 16:25:17
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hejsan!



Jag skrattade när jag läste om er "matupplevelse. Väldigt roligt och underhållande. Önskade att man var med och fick se det.



Ha det bra alla tre!



Ola Tuvesson





2008-12-05 @ 17:12:58
Postat av: Maria

Hej Sanna!!! Ni är sååå underbara ni tre!!!! Jag skulle vilja träffa er igen. Jag har träffat dig Sanna och Sonja men jag har inte träffat Shirley.Jag skulle vilja träffa Shirley också!!! GRATTIS GRATTIS Sanna!!!! Det var ett tag sedan du fylde år men jag vill grata dig i efterskot ändå :) Du ska veta att du kommer alltid vara min STÖRSTA idol Sanna!!!! Jag har skrivit det många gånger och jag kommer alldrig ändra mig!!!! Urtsäkta stav fel Sanna men jag är inte bra på att stava rätt :) Ha det sååå bra och hälsa Sonja och Shirley :) lycka till med alla jul shower!!!!JÄTTE STOR KRAM Maria 11år

2008-12-05 @ 18:22:37
Postat av: Ellen

Ni är för härliga! Man blir så himla glad av att se er och höra er. Igår så hörde jag eran nya jullåt på radion, hihi

Jag vill hälsa grattis till eran plats med albummet, 1:a PLATS! Och att det var 890.000 tittare som såg erat pogram på tv4! Ni är bäst! Ha det riktigt gott, så kanske vi ses på Söndag. Kram

2008-12-05 @ 18:49:24
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Anna

Kan inte annat än hålla med alla andra, NI ÄR SÅ HÄRLIGA! [v] Ni smittar av er av er glädje!



Kul att det går bra med showen! Den är verkligen SUPER BRA! Finns inte tillräckligt starka ord att beskriva den med! Ni är underbara!



Puss och kram /Anna, Örebro

2008-12-05 @ 20:27:04
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: alexandra

Haha jag säger som alla andra man kan inte göra annat än att skratta nii är så härliga:)



Önskar att jag hann att komma på en show till men tyvärr så finns det inte tid men den är jäätte jjätte bra och ni är helt underbar



Kram/Alexandra

2008-12-05 @ 23:07:03
Postat av: Christoffer

Hej!



Längtar tills ni spelar i Norrköping. Kommer och kollar då! :)

2008-12-06 @ 17:17:11
Postat av: Jossan

Verkligen super kul o se & höra på er på julshowen!!

Vanligtvis e ja inte så insatt i musikens värld då ja själv spelar boll varje kväll, men shit!!

E du lika charmig som du verkar??



Hoppas man kan springa på dej i Sthlm en dag..



Lycka till o ha en skön jul!!

2008-12-06 @ 19:01:59
Postat av: Annika

HAHA så roligt!! xD



Tack förresten för i lördags, dt blev väldigt kort :( men vi ses ju snart igen ;) <33



Kram Annika

2008-12-08 @ 17:13:26
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha vad roligt. Jag kan med ha beslutsångest ibland. Är rädd att välja något annat än tex den andra ifall att dens ser mat ser godare ut än vad min gör=)

2008-12-08 @ 18:30:34
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Tess

Oh hittade din blogg idag och fastnade direkt. Skulle varit med mitt numera EX på julfesten i Båstad. Hade verkligen sett fram emot att få se er och njuta av era underbara röster, men fick köpa er julskiva istället.



Sen fick jag se julkonserten på TV4 vilket gjorde mig otroligt glad. Vad snygg du är i det korta håret.

Lycka till med allt tjejer. Ni är verkligen otroligt duktiga artister.

2008-12-08 @ 21:24:27
URL: http://citygirl.nu
Postat av: emma

tjena sanna jag skulle heller inte kunna bästämma mig om pankakor eller aa det andra vist är det svårt heej då från emma många kkkkkkkkkkkrrrrrrrrraaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr!

2008-12-09 @ 15:08:46
Postat av: emma

heej i gen sanna ni är så roliga hihi men du är jätte bra på att sjunga du smittar av glädjen när jag läser din blogg god jul föresten lite tidigt men endå heej då massor kramar emma

2008-12-09 @ 15:12:11
Postat av: Josefin

Å haha. Kan se det franför mig. Det är kul att ni tjejer verkligen trivs tillsammans. Ni sjunger så bra ihop!



Kram.

2008-12-18 @ 16:19:50
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0