andra giget+ mötet med Henrik Larsson!!

Hej allihopa!!!!

Nu är jag tillbaka på hotell rummet efter en hel dag med aktiviteter!

Jag gick ju upp vid halv tio i morse och åt frukost. Gick tillbaka och vilade ett tag tills signeringsteamet kom och hämtade oss. Vi åkte då till Helsingborg och sjöng och signerade vår julskiva "Our christmas" Det gick jätte bra och det var SÅ MKT FOLK!!! tack alla ni som var där!!!

Och lyssna på det här: Henke Larsson var där också!! Han var med och invigde hela bilhallen och vi tjejer fick självklart träffa honom... sååååå trevlig!

När vi skulle gå därifrån så fick vi tre par ballonger utav några och det var så roligt för när vi kom in i bilen och släppte de, så hittade de verkligen sin plats... i taket...längst bak i bilen.. hihi


Efter signeringen så åkte vi direkt till Ladan för vi skulle ändra på lite små saker i showen som inte kändes helt hundra på premiären.
Här nedan ser ni förresten Andreas, vår trummis i bandet... härlig kille!


När vi skulle gå och hämta mat idag (vårt andra julbord...mmmmums..) så ville vi ju ha dessert med oss, men jag tänkte lite lugnt att vi går två gånger helt enkelt för vi får ju inte plats med s¨många tallrikar i händerna... men Sonja (hon kan det där med att servera) hon tog alla tre dessert tallrikarna PLUS sin egen julmat..... !!!!! WOW 
Sonja, du överraskar mej hela tiden=)


SOm sagt detta gigget i kväll kändes kanon bra! Inte minst för att vi hade en helt UNDERBAR publik.. Vi var så glada och tacksamma över den glädjen vi fick utav de som var där. 
PLUS att min kära älskade mamma var där med en väninna. Har inte träffat henne på ett tag och jag var så glad att hon var där och jag fick ge henne en jättekram efteråt...saknar min familj ofta, så när de kommer och lyssnar på det jag håller på med så känns det alltid lite extra speciellt.

I morgon kommer vi åka iväg och signera vår skiva igen, sen kommer tv och ska filma oss under hela eftermiddagen inför vårt jul program som sänds den 1 December, där man kan få lite smakprov ifrån vår show... 

Nu måste jag gå och lägga mej.. ögonen börjar gå lite i kors..

Tack ni alla härliga människor för allt fint ni skriver i min gästbok på min hemsida! Jag läser de ALLA och blir så glad varje gång. Tack även för att ni följer min blogg.. den har blivit som en liten dagbok för mej!

God natt!




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker de är sååå kul att du bloggar :D Och jag älskar att läsa va du har för dig :D hihi.



Kul att de var så mkt folk på signeringen, och jag längtar bara ännu mer tills jag får träffa er när du berättar allt sånt där :D hihi. Och kul o träffa Henke ;) haha.



Cooling på bilden du fångat, hon överraskar en jämt, sööt var hon också :D hihi.



Hoppas du sover gott just nu, och att ni alla har de bra där nere!! ;D Hälsa resten!! Hoppas ni får en Underbar dag imorrn också!!



Massa kärlek

/ Carro.

2008-11-23 @ 00:54:51
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Annika

Det e så himla roligt att läsa din blogg :) Det första man gör på morgonen e typ att uppdaterar din feed för att sen se om du har skrivit ngt roligt ;D



Ska bli roligt att både se ditt TV program å erat ;P



...Hoppas ljusen passade in ;)



Kram Annika

2008-11-23 @ 15:00:43
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad härliga ni är alltså! Det syns verkligen att ni har kul ihop. Och det i sin tur gör ju att det ni gör blir så himla bra! Ärligt talat så var er sommar turné det bästa jag någonsin sett, verkligen. Längtar så otroligt tills på lördag!



Ses då! [v]



KRAM /Anna, Örebro

2008-11-23 @ 18:52:11
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anna

åh vad jag saknar dig och hoppas verkligen jag lyckas ta mig ner!!

2008-11-24 @ 18:41:06
URL: http://annaademyr.blogg.se/
Postat av: Ellen

Här är en artikeln med Shirley, Sonja och Sanna: http://www.expressen.se/noje/1.1380202/vi-tre-ar-som-syskon ( ni vet att det inte ska vara mellanslag på adressen) Så himla söt bild[v]

2008-11-24 @ 19:27:05
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Regina

Va roligt att du har en sån väluppdaterad blogg!! Det är jättekul att läsa vad du gör om dagarna och att inte tala om de fina bilderna!!

Du får hälsa Sonja och Shirley att dom också ska börja blogga, eller i alla fall uppdatera breven på hemsidorna :D



Kraam Regina

2008-11-25 @ 00:41:41
Postat av: Nathalie

Måste fråga... vart har du kört din skinnjacka som du bar i julshowen? Och du sjunger underbart! :)

2008-12-03 @ 11:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0