dan före dan före dan...=)

Hej!!
Tänkte bara kika in lite och berätta att idag har vi gjort vårt första genomdrag med ALLA kläder och snack och övergångar. Måste säga att det gick mkt bra. Allt satt ju inte perfekt, men för att vara första gången så kändes det bra! Vi är så stolta över denna showen och hoppas verkligen ni ska få med er lite julstämning, för ni kommer väl???? =))))

I kväll har jag även hunnit med att gigga lite i Helsingborg, ett slutet evenemang, super kul. Mysig publik och jag fick även sjunga All I want for christmas som även e med på jul skivan. Det var premiär för den i kväll, LIVE! Det gick=)

Nu måste jag få lite sömn. I morgon e det en stor dag. 08.30 gör vi en bandad intervju med radion, sen åker vi direkt till Ladan och gör två "genrep"... lång dag, mkt rep, men framförallt..mkt skratt!!!!

GOD NATT!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Skivan e ju helt underbar!!! ååå va den e bra!!! Tänkte att ja skulle springa in på rasten igår för att köpa skivan men när ja kom fram så fanns den inte där :O :O :O Va? Ingen skiva? :O Snurrade runt ännu mer enda tills ja bestämde mej för att fråga i kassan. Dom visste inte heller riktigt var den var, dom sökte i datorn flera ggr om och tillslut hittade dom den att den skulle finnas men var... Det stod en hög me ouppackade skivor så det var väl bara att börja leta men tillslut hittade dom den! :D Gud va lycklig ja var då. Gick tillbaka till skolan och satte mej framför en data och matade in skivan. Gud asså, vilken känsla man fick!! Ja säger bara Kärlek!



Ses snart, kram Annika

2008-11-20 @ 11:16:22
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan tänka mig att ni skrattar mkt. och pratar mkt. Jag vet ju hur mkt Shirley brukar kunna prata iaf, hahaha. Men ni är så fantastiska alla tre! [v] Kan knappt vänta tills vi ses! [v]

2008-11-20 @ 20:24:55
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: alexandra

JAA skivan är helt underbar, och det är klart jag kommer, kan inte vänta det är 8 dagar kvar tills vi ses

2008-11-21 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0