På tiden att blogga!!!!!

hahaha... nu har det tagit mej lång tid att lägga in ett nytt blogg inlägg. Måste få rutin på detta!!! 

Det är så mkt som händer nu!
Jag, Sonja och Shirley är ju nere i Båstad och repar för fullt inför julshowen som har premiär nu på FREDAG!!!! tjoho!! Det går verkligen kanonbra. Allt flyter på och vi övar in allt för fullt och vi vill verkligen att det ska bli en show där vi känner att vi verkligen är nöjda med allt vi gör! Vi har ju så fruktansvärt kul också hela tiden. Tror dock att vårt fina band ibland blir lite trötta på oss när vi pratar i mun på varandra ( för det gör vi hela tiden) 

I morgon är det en extra stor dag för oss alla. Då släpps nämligen vårt julalbum "our christmas" vilket känns jättekul. Nu är det äntligen här. Man har ju jobbat på det ett tag och alla är nöjda och glada, men att den äntligen finns tillgänglig för Er e stort. Ska bli spännande att höra vad ni tycker om den?? Om ni får någon julstämning=)

Nu måste jag plugga på lite texter till i morgon. Då gör vi första repet med alla våra SNYGGA kläder till!!!! Det är ju ett utav de roligaste momenten så klart=)

Lägger in en bild på alla tjejerna som hälsar!!


Kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Aaah kul att du bloggat igen :D hihi. Så mysigt att höra vad ni har för er, busfrön ;) Jag såg klippet med er på myspace när ni repar, HAHAHAHA ni är ju bara för härliga, jag dog av skratt ju!!!



Jag längtar såååå mycket tills jag ska få se showen :D Ska bli otroligt kul att se er tre på scen, tillsammans igen!!



Ha de Bäst, ta hand om dig!!

Hälsa brudarna så mycket :)

Massa kramar

/ Carro

2008-11-19 @ 00:08:25
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh, ni är så gulliga!

Säger som Carro; Hälsa brudarna så mycket!

Kram!





/// Rebecca

2008-11-19 @ 16:08:25
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Heej Sanna :)

Jag instämmer med föregående talare, hehe. Ni är verkligen jättegulliga och jättegoa. Klippet från rept av julshowen är ju SÅ roligt också. Bra ringsignal du har sanna ;)



Och nu till skivan.. Den är helt fantastisk och ni lyckas verkligen att få fram julens rätta budskap. Jag tror att skivan kommer att bli en klassiker, helt klart och det inte bara i mitt och min familjs hem. ;)



Grattis till en jättefin julskiva!

Ha det så bra nu Sanna, lycka till med premiär och rep och allt annat, hihi, hälsa de andra brudarna också ;) Vi ses när ni har signering i Sthlm!

Kramar, Jennifer

2008-11-20 @ 16:57:58
Postat av: Anna

Jag älskar erat julalbum! Julkänsla är ju bara förnamnet! Jag längtar så himla mycket till nästa helg när jag äntligen får se er show! Alltså ni anar inte. Jag har räknat ner dagarna sen i APRIL! Idag är det bara 9 dagar kvar och det känns helt overkligt! Jag är så glad!



Hälsa tjejerna! Ni är underbara! [v]

Puss och kram, och såklart en massa kärlek!

2008-11-20 @ 20:22:27
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är så fin i den frisyren :)

2008-12-14 @ 21:25:07
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0