PREMIÄR!!!!!!

God morgon!

Ja idag är det dags för PREMIÄREN av vår julshow!!!!
Oj oj oj vad kul det ska bli!

I går hade vi två genomdrag och det kändes väldigt bra. Vi satte det mesta och vi kände oss trygga med allting.

Vi har så många människor som hjälper oss med allt på plats. Det är ljud, ljus, scentekniker, all personal på Ladan som e underbara. Vi har vår fantastiska Sussie som jobbar på MLP, vårt bokningsbolag, som har varit med från första början av denna showen och hon är en klippa!

Självklart finns lite premiärnerver i oss inför kvällen, men så ska det ju vara säger de..=) Då blir man mer fokuserad och koncentrerar sej till max! 

Jag som älskar julen och allt vad den innebär tycker det ska bli helt underbart att få börja julfirandet i dag den 21 Nov!



Här ovan ser ni hela gänget som man jobbar nära med. Det är Sussie längst ut till vänster, sen jag, Sonja och sen vår fantastiska regissör Daniel! Han håller koll på oss hela tiden=)
Sen är det vår kära Shirley som håller på och sminkar sej med mascara!


Denna bilden tog Sussie på oss när vi var färdig repade en kväll... Vi var hur trötta som helst och jag hade en riktigt dålig hårdag, så mössan vägrade jag ta av mej=) Men vi stormtrivs ändå!!!


Nu måste jag gå. Bussen går kl 10 och jag måste hinna med lite frukost!!!!
Vi har ett genrep idag med alla kläder och HOPPAS att allt sitter som det ska inför kvällen. Sen är det bara att räkna ner timmarna....
God jul!!!!!
Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: Micke

hej Sanna:)

mailade just på myspace..

o efterlyste dig lite.. hoppas du minns mig:) Micke i Boden.. du får gärna skicka ett mail till mig.. för din gamla mailadress lär ju inte funka.. var så kul maila... ha en underbar dag!! kram



2008-11-21 @ 10:42:06
Postat av: Carro

LYCKA TILL PÅ PREMIÄREN!!!! :D:D:D Hälsa de andra töserna, jag tänker på er!!!



Och lär säga, jag ÄLSKAR julskivan, helt otroligt. Din version av All I want for christmas i you är bara så BÄST!!! Helt fenomenalt..

Längtar något enormt tills jag får se er tre på scenen igen :D



Lycka till ännu en gång... Ha så kul ikväll! :D

Massa kärlek

/ C.

2008-11-21 @ 13:34:08
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja, lycka till!

Hälsa de andra också!

Kram!





/// Rebecca

2008-11-21 @ 14:08:45
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Anna

LYCKA TILL IKVÄLL! [v] Det kommer gå jättebra!

Jag blir nervösa åt er, hahaha.

Krama om Shirley och Sonja från mig och be de krama dig från mig. Så jobbigt och krama sig själv ;)



MASSA KÄRLEK OCH LYCKOSPARKAR! [v]

2008-11-21 @ 18:02:58
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Josefin

Lycka till ikväll. Hoppas det får gå jättebra!



Kramar.

2008-11-21 @ 18:41:50
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag tror ni har har börjat redan men säger LYCKA TILL,,,, det kommer gå superbra::)

2008-11-21 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0