Promotion i Norge!!!!!

Hej hej!!

Just nu sitter jag och bloggar från Malmö Arena. Jag är här och ska vara med på invigningen nu till helgen. Arenan är verkligen superhäftig!!! Det kommer vara 13000 pers här ungefär som publik, så det kommer bli mäktigt.

Det e massa andra artister som e med, bla Kalle Moraeus som jag har turnerat med i många år och har blivit en kär vän.
Till detta giget har han fått en fantastisk kostym!!! kolla in coolingen=)



Otroligt!!!

I Tisdags var jag i NORGE och gjorde promotion för min platta "Stronger" !!! Det var hur häftigt som helst. Snacka om att det var som en dröm. Aldrig trodde jag att jag skulle få åka utanför vårt lands gränser och göra reklam för min skiva=) Jag hade jätte roligt hela dagen.. Jag hade med mej Ulrika Hammar från MLP och hon e grym!! HOn lugnade mej hela tiden, för min största rädsla var att jag inte skulle förstå språket, och jag kan säga er, att jag fick skärpa till örat en del, men alla var oroligt snälla och trevliga där och hjälpte till med allting... 

Dagen började i alla fall på Arlanda, där jag käkade frukost. Tekaka med ost o skinka, plus ett stort FINT glas apelsinjuice! 

oops, bilden blev fel.. o jag kunde inte fixa till den nu... sorry..

Sne fick jag schemat av Ullis och jag fick skrattattack för när jag läste att vi skulle ha lunch så stavade de det helt annorlunda LUNSJ.. och ja, det är inte så kul när man läser det här på bloggen, men i min situation, med min nervositet inför språket och sååå tidigt på morgonen så blev det hela jättekul!


När vi var på plats så hämtade min Norska kontakt upp mej.. Här e hon.. och hon var helt fantastisk! Jätte trevlig och guidade oss igenom Oslo under dagen då vi var lite lediga..

Ja denna bilden blev oxå fel.. kanske hinner ändra sen..

men i alla fall. Jag hade en underbar dag i Norge och åker gärna dit igen! Jag gjorde två tv grejer där jag fick sjunga Empty room och prata om plattan och min karriär. 

Nu hämtar de mej för att repa, återkommer senare!!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åå vad roligt det låter. Norge är ett så fint land och alla är så gulliga där:) Kul att du börjat att blogga också Sanna! Ska bli kul att följa dig;)

Och det där med LUNSJ var visst kul haha, jag kan förstå hur kul det var just då.Fniss. Hihi.



Ta hand om dig Sanna ♥

Hoppas att vi ses snart:) Lycka till med släppet av julplattan, jag väntar med spänning på den!

Kram kram

2008-11-03 @ 15:50:15
Postat av: Anna

Hej underbara människa vilken fin blogg du har fått. Jag hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart! Jag ska verkligen försöka komma på julkonserterna men det är så mycket med skolan nu. Tusentals kramar och 1000% stöd ifrån Anna

2008-11-03 @ 16:14:12
URL: http://annaademyr.blogg.se/
Postat av: Carro

Heej fina! Kul att höra från dig igen, och om Norge!! Hörde från L att du skulle dit, och shiit va kul asså. Att du får åka utanför sverige och promota din skiva, du är så värd de!! Kul att se lite bilder också, och du är ju så otroligt fin i nya frillan ju!!! hihi.



Ha de bäst!! Ta hand om dig ordentligt. Jag hoppas vi ses snart, du är saknad!!

Kram och kärlek

/ Carro

2008-11-03 @ 18:32:02
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag såg ett klipp på internet när du var i Norge och blev intervjuad. Du var ju jätteduktig. Märktes inte alls att du inte var så 100 på språket!



Oslo är en jättefin stad. och Lunsj, haha. Min mamma jobbar mkt i Norge, hon är faktiskt där just nu, och hon brukar säga att de stavar saker mkt lättare, som t.ex. centrum med s. Men Lunsj, det kändes inte så mkt lättare faktiskt, haha.



Ha det bra! Vi ses om 18 dagar :D [v]



Puss och kram / Anna

2008-11-11 @ 09:40:09
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Majken å Mia

Jag visade bilderna på nyklippta dig för Majken som olyckligt sa : Men varför har hon klippit sig? Jag vet att det växer ut snart,tröstade hon sig sen själv med...

Jag (Mia) tycker att du är så cool i ditt nya hår!

Kram på dig från oss

2008-11-12 @ 19:39:03
Postat av: Anonym

tjena tjena jag väntar jätte myket på jul plattan den blir nog jätte bra tror jag och vad fint hår du har fast det hade du förut ochså heej då från emma

2008-11-24 @ 16:58:00
Postat av: Emil

Måste bara säga att du är grymt vacker!

2008-12-02 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0