Shopping i Malmö!!!

Det går ju inte att vara i Malmö i nästan en hel vecka utan lite shopping...
Jag är fri idag till kl 16.00 då det e dags att börja repa igen.. 
Då var det dags för Fröken Nielsen att kolla in lite butiker...

Bla köpte jag den här toppen och västen..
Lite glitter och litecoolt om man sätter västen över toppen så blir det både liite glam och lite tufft..Gillar jag!


Det här kommer jag nog att använda till ett par svarta shorts och coola ankelboots och massa smycken!

Nu ska jag öva på allt material till fredagens konsert!
kraam



Kommentarer
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Välkommen till Malmö och lycka till när du är med och sjunger på invigningen av Malmö Arena!



Ola Tuvesson

2008-11-04 @ 14:40:44
Postat av: Johanna

Hejsan!

Var inte det de kläderna du hade på dig igår när du sjöng? :) Fina är de iaf!

Kram Johanna

2008-11-08 @ 16:44:16
Postat av: Jonas

Hej Sanna

Tack för en trevlig show i Landskrona i onsdags. Gillar vekligen din nya låt stronger, ger en ryssningar:) och så får jag även sätta 5 plus på din nya frisyr, den klär dig verkligen. Ha det supetr, kram Jonas

2008-11-09 @ 20:09:29
Postat av: Anna

Snygga kläder! Men du har verkligen alltid det. Längtar tills den 29 november. Både för att träffa er tre igen, ni är ju underbara, se er show som jag är helt säker på kommer vara grymt bra, och såklart se vad ni har på er! Ni lyckas ju alltid hitta nått snyggt!



Puss och kram / Anna

2008-11-11 @ 09:43:01
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej där...uj uj...dax för ett nytt inlägg??

...Du har en utmaning ute på min blogg...kramizzz/Karin

2008-11-13 @ 23:44:22
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej där...uj uj...dax för ett nytt inlägg??

...Du har en utmaning ute på min blogg...kramizzz/Karin

2008-11-13 @ 23:44:22
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Wow, är det verkligen du som sitter och skriver här?

Hittade precis till din blogg. Har hört att du ska till Trelleborg den 30 november med Sonja Aldén och Shirley Clamp, stämmer det? Jag bor nämligen där.

Kram!





/// Rebecca

2008-11-14 @ 19:11:44
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Jonny

Hej Sanna!



..skulle behöva komma i kontakt med dig om en spelning den 28 nov..



vill du maila mig e du gullig?



;-)

2008-11-15 @ 16:20:42
Postat av: Fredrik

Hej Sanna,Jag är ett stort fan av dig,stämmer det att du är singel,det är ju bra då kan jag lägga in en stöt.för du är verkligen min drömtjej,älskar dina låtar puss o kram /fredrik

2008-12-02 @ 23:33:33
Postat av: Liza

Heej min göllish (:



Snygga kläder har precis likadana :P (:



Kram Liza <3



P.S Är ett stort fan utav dig hoppas att du lägger ut lire fler bilder på dig själv (: Pusspuss =) <33

2008-12-21 @ 00:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0