Vilken premiär!

God morgon!!!!

Åh det känns som om jag skulle kunna sova i några timmar till för man e ganska trött efter gårdagens premiär! 
Efter allt rep och en premiär med lite nerver inblandade så tömmer man kroppen på en hel del krafter.

Men oj, vad bra det gick igår! Vi kom ut på scenen och hela kvällen hade vi en kanon fin publik. De var med från början till slut.

Vi var otroligt upprymda när vi gick av scenen och kände oss nöjda med det vi alla hade gjort!

Jag skrev ju att när vi vaknade upp i går så var det snö i Båstad. Här är en bild på hur det såg ut när jag åt frukost. Det är lite svårt att se...men dock!


Kolla vilken julstjärna jag hittade på vägen till bussen=) här nedan


Vi har ju så många som hjälper till att göra den här julshowen fantastisk. Här nedan hittar ni våra ljud o scen tekniker som även de får vara med på scen ibland...


 12.30 i dag så blir vi upphämtade på hotellet för att åka till Helsingborg och göra signering av vårt julalbum! Det ska bli trevligt , spännande att höra vad folk kommer tycka om skivan!

Om ni vill komma till våra signeringar, så kan ni gå in på min hemsida www.sannanielsen.com och kolla in alla datum och platser! Ni är såååå välkomna

Efter signeringen åker vi direkt till ladan igen får att gå igenom några saker och sen e det dags för show igen!!!!!!!!!!!

Hoppas ni har en bra dag!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att det gick bra igår. Men det förstod jag väl att det skulle! Här hemma i Örebro har vi fått massa snö inatt. Så mysigt.



Ha så kul på signeringen! Eran skivan är fantastisk. Ska sätta mig och lyssna på den och plugga lite nu. Julstämningen är på topp, men kan tänka mig att den höjs när man får se er live [v]



Massa kärlek till dig! Hälsa de andra.



Kram /Anna, Örebro

2008-11-22 @ 11:57:54
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Carro

Härligt att höra att de gick så bra igår :D Men som Anna skrev, de förstod man ju när de gällde er!!! Längtar så tills man får se er ju, iiih. Och vilken snygg julstjärna du fick på bilden ;) haha.



Julskivan rullar för fullt här, älskar den!! Kommer såklart på nån signering framöver här ;) hihi.



Ha en underbar dag, kör hårt ikväll igen ;)

Hälsa brudarna så mycket! I miss U.



Massa kärlek

/ Carro.

2008-11-22 @ 13:25:57
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Erik Ståhl

Hej Sanna! Längesen nu men var mest bara tvungen att berömma er alla tre för jukskivan, bra jobbat! Den har repeterats ett antal gånger redan och fler lär det blir. Lycka till i Båstad och ha en trevlig jul! kram

2008-11-22 @ 14:18:41
Postat av: Shu län!

http://www.myspace.com/rastegaronline

2008-11-22 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0