Jag har klippt mej!!

Ja.. det har jag gjort! Jag har klippt mej... kort!
Observera att jag tycker det e kort, men min manager sa till mej att det var inte så kort som jag säger att det är.. haha.. aja, vi får väl se vad ni tycker=)
Jag kan knappt förstå det själv..
Jag var hos min frisör idag och skulle plocka ut mina extensions som har suttit i alldeles för länge.. och mitt egna hår såg väl ut så där efteråt, så vi fick klippa en bit och till slut så blev det en frisyr=) haha!!

Jag har ju ingen bra bild än så länge, men det ska jag sätta in snart!

Annars idag har jag gjort 4 intervjuer på löpande band, medans jag suttit hos frissan, otroligt vad man kan få mkt gjort där!

I morgon åker jag sonja och shirley ut en liten sväng i landet och har lite företags gig. Super kul! Kommer hem på Fredag och då e jag ledig.. tror det blir en ganska lugn kväll..

men jag måste gå o packa, ville bara berätta denna oändligt stora nyhet för er=)
Hoppas ni får en skön kväll

Kraaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Gamle bortglömda vännen :)

Tjena tjejen, kul med blogg. Har ju försökt komma i kontakt med dig. Vann du något på lotterna? :) Ha det riktigt gott nu. Många kramar.

2008-10-20 @ 21:31:05
Postat av: Anonym

Tjeena tjejen. Hoppas det är bra med dig. Har försökt komma i kontakt med dig utan någon större framgång. Ha det nu riktigt bra. PS. Vann du något på lotterna? Kramkram.

2008-10-20 @ 21:34:31
Postat av: Annika

Heej!

Du får ta en bild så snart som möjligt :) Det e alltid roligt att se hur någon blir efter ett besök hos frisören. Klippte själv av 15cm(!) av mitt hår förra veckan. Tyckte i början att allt hår hade försvunnit men sen blev det bättre. Ibland tar det ett tag innan man vänjer sig ;)



Ska precis åka å köpa biljetter till Gbg, längtar så att få träffa dej igen,



Kram



Annika

2008-10-21 @ 14:52:02
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej Sanna! Vad roligt att du ska börja blogga, ska verkligen bli roligt att läsa den. Ja du måste lägga in en bild på din nya frisyr snart.



Ps, hoppas du skriver tillbaka :-)



ha det bra. kram

2008-10-24 @ 14:38:26
Postat av: Anna

Hälsa Shirley och Sonja från mig!

Ni tre är helt fantastiska! [v]



/Anna, Örebro

2008-10-27 @ 22:27:07
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tjabba!

Såg dig på Malmö arenan under repetionen, men jag kännde knappt igen dig först eftersom du klippt dig ^^

Men det blev jätte fint :)

Kram

//Johanna

2008-11-03 @ 21:25:55
Postat av: Regina

OhNej, har du klippt av dig ditt långa vackra hår?! :O Du kunde ha gett det till mig istället ;P

2008-11-04 @ 10:35:15
Postat av: larserik

hej sanna! jag var inne på din hemsida och såg att du hade skaffat blogg! jag måste få säge att du blev jättefin i håret när du klippte dig ! lycka till med julkonserterna kram lars-erik

2008-11-16 @ 20:05:15
Postat av: Lotta

Hejhej. Vilken fin sida du har. :-)

2008-11-28 @ 11:01:33
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: ola

Äntligen singel tycker de är dags du hör av dig till mig

kram ola. =)))))

2008-12-03 @ 04:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0