Ny blogg!!

Hej alla goa människor!

Nu har jag en ny blogg som jag ska försöka hantera=)
Så detta är mer som ett test för att se att allt fungerar som det ska!

Hoppas allt är bra med er.
Det är fullt upp för mej just nu!
Igår var jag i Klippan på företagsgig, i morgon likaså i Västerås och på Lördag är det dags för mej att showa lite på casiont i Sundsvall tillsammans med mina underbara musiker!

Har precis fått se hur vår julskiva kommer att se ut inuti.. den e sååååå fin!!
Ska bli så kul att höra vad ni tycker om den när den är ute i shopen!

Nu ska jag hänga upp nya gardiner i mitt vardagsrum, alltid lika spännande=)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Sanna!!!! Kul att du har skaffat en blogg! Jag tycker att du är den bästa artisten i hela världen!!!!!! Lycka till med allt uppträdande! krammar Maria

2008-10-17 @ 19:21:40
Postat av: Pentti Tuononen

Kul att du har en alldels egen blogg nu. Jag gillar dig och din musik.



Din MySpace vän

Pentti

2008-11-03 @ 15:25:36
URL: http://www.myspace.com/penttiilmari
Postat av: Karin

Kuuul...även jag har fastnat i bloggvärlden. Fast då bloggas det givetvis om naglar. Kram Karin

2008-11-07 @ 07:30:38
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

Och ett ps: skaffa bloggkoll på sidan så folk kan prenumenera.ds

2008-11-07 @ 08:06:56
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: emma josefin

hej sanna vad kul att du har en ny blogg du är ochså en go mäniska du är jätte duktig på att sjunga hej då kramar från emma och josefin

2008-11-24 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0