En dag på stan och gig med Shirley!

Hej på er!

Som ni vet så har jag haft min kära kompis Johanna uppe på besök!
Såååååååå mysigt!
Igår var en mkt trevlig dag.
Vi började med en promenad i skogen i våra coola solglasögon=)


Sen hade vi en dag på stan... shoppade loss lite grann!
Pausade sedan med en glass på Nytorget=)


Efter det var det dags att åka och soundchecka inför kvällens gig med Shirley!

Här e vi precis innan gig redigt fina töser!

Här e våra vanliga jag!!!! Såna här e vi alltid....


Idag ska jag hem till mina vänner Therese och Johan och grilla lite.... Nice!

Kraaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: AnnaaNordin

Hälsa syrran, johan och isac :)

2009-04-25 @ 13:48:03
URL: http://annamupp.se.nu
Postat av: Annika

Och du säger att du inte kan göra några miner... haha du e ju grym på det! <3



Hoppas att du har fått bilden av Lotta ;)



Kram



Annika

2009-04-25 @ 16:47:57
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0