En helt ny värld!

God kväll!

Idag har jag varit hos frisören och fräschat upp mitt hår lite!
Alltid lika skönt att ha gjort det, blir nästan en helt ny människa=)

Men en en helt ny värld öppnade sej idag för mej!
Fick nämligen mina nya glasögon..... JÖSSES vad ovant det är att ha på sej de.

Ska bara ha de som läsglas, men jag måste verkligen vänja mej vid det.

Så skönt att äntligen ha fått de så man ser allt man ska se!!! Det var som en helt ny värld öppnade sej.

I morgon kommer en av mina bästa vänner sen gymnasiet upp hit!
Längtar så! Det är en sån vän som, oavsett om vi inte har hörts av på 4 månader så blir det aldrig konstigt när vi träffas.
Vi tar bara vid där vi slutade!

Ha en skön kväll..
Kram på er



Kommentarer
Postat av: Carro

Vackra människa!!!

Fiin du blev i håret ju, riktigt najs. Och i brillorna, du passa jättebra i dem. :D



Hoppas du får en fortsatt skön kväll!

Du är saknad, ta hand om dig!

Kramar

Carro.

2009-04-22 @ 20:30:27
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Mats Sellbom

Du är ju riktigt tjusig i nya glasögon.Man vänjer sig ganska snart med glasögon.Ha det gott!

2009-04-22 @ 20:36:26
Postat av: Linn

Hej Sanna!

Jag såg dig i "Så ska det låta" i fredags. Väldigt bra!!

Min kompis kan inte sluta prata om att hon vill ha en sån klänning som du hade på dig. Kan du tipsa om var hon kan få tag på en liknande?



Du klär förresten väldigt bra i nya frisyren och glasögonen!



Hälsningar från Linn.

2009-04-22 @ 21:02:42
Postat av: Linn

Oj! Jag läste ju nu att du redan skrivit var klännignen kom ifrån!!

/ Linn

2009-04-22 @ 21:04:11
Postat av: Anna

Såg precis reprisen av "Så ska det låta". Jag kände inte igen dig först :O Vilken skillnad det är med nya frisyren. Du passar så bra i den! Snygga glasögon du skaffat dig också. Du passar i de :)



Ha en fortsatt bra dag <3

2009-04-23 @ 13:55:08
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilka snygga glasögon!!

Dom passade ju dig perfekt!



Hoppas att du hade en skön kväll,



Kram

Annika

2009-04-23 @ 16:48:05
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Du var mycket bra i Så ska det låta i fredags. Jag tycker att du och Johan Wester är så bra tillsammans. Du klär utmärkt i din nya frisyr och glasögon.



Kramar från Ola i Malmö.

2009-04-23 @ 17:23:03
Postat av: Ellen

Det blev ju jättefint och du passar verkligen i glasögon.:) Alltid lika fin<3

2009-04-23 @ 18:56:08
URL: http://xandraochln.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Du blev ju hur söt som helst! :D

2009-04-23 @ 20:54:26
URL: http://kazador.blogg.se/
Postat av: milya

jag tycker att ditt hår blev fint men det långa som du hade förut(som säkert va löshår) va super snyggt och det är verkligen du:)!

2009-04-24 @ 20:20:35
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/
Postat av: H

Du är en väldigt fin kvinna. :)

Vad tycker du om kortare killar/män förresten?

Har hört att du är lång.

2009-04-25 @ 07:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0