Eurovision bidragen!

God kväll!

Idag har varit en sån dag där jag har hunnit med hur mkt som helst.

Steg upp och sprang en runda
Tvättat hela dagen
Satt in alla papper som legat där de inte ska ligga.. 

Jag har skickat iväg en massa svarsbrev till Er. Så härligt att läsa vad ni skrivit!
Om ni vill ha autografer så är det bara att skicka till:

Sanna Nielsen
MLP AB, Box 111 08
100 61 Stockholm
OBS! Sänd med adresserat och frankerat svarskuvert!

Har fått äran att vara med i gyllene skors ESC panel, vilket innebär att jag lyssnar på alla eurovision bidrag och kommenterar de skriftligt och sätter betyg.

Det har jag oxå gjort idag. Ganska kul faktiskt. Tar väldigt lång tid.. är inte klar med alla ännu.
Det finns mkt blandad kompott här kan jag säga.
Sverige, Malena Ernman är otrolig!

Kommer ni ihåg min resa förra året=)?

Här är Micke (frisör) Jag, Lotta (Manager) o Conny ( Förlaget) efter
framträdandet i Västerås!

Här är jag efter att ha fått den fiiiiiiiiina tshirten 5 PLUS!!

O detta är efter andraplaceringen i GLOBEN!!! 
Var ganska tagen då.. o febrig=)


Under större delen av final dagen i Globen tillbringade jag min tid på golvet i min loge.
Var ganska dålig, hade feber och visste inte hur det skulle sluta..
Det slutade ju väldigt bra=)


KRAAM!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Klart vi minns din resa förra året! Det glömmer man väl inte i första taget;) Jag får än idag gåshud så fort jag hör "Empty room". Det är något magiskt över den låten..



Tusen tusen tack för det fina brevet jag fick av dig idag. Blev så himla glad:)



Kram!

Jennifer

2009-04-22 @ 19:53:49
Postat av: Luigi Donatello Asero

Ja, Sanna, Malena är riktig bra!

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-04-25 @ 03:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0