Företagsfest på Berns igår!

Lämnade så klart kameratelefonen hemma igår, för att den behövde laddas! 
Så osmart av mej.
När man är på Berns vill man ju verkligen dela med sej av det man upplever. Det är ju så otroligt vackert där!

Har bara varit där två gånger.
Första gången när det var presskonferens för grammisgalan 2007. 
Senaste gången var jag där o kollade på metal konsert.
Den konserten som jag för övrigt har skrivit i bloggen tidigare=)
 Man kan väl säga att det blir tvära kast! 

Igår var jag där o sjöng på företags fest! Mkt trevligt.

Underbart ljud och väldigt fin publik.
De var med på noterna direkt!

Idag sitter jag på tåget återigen på väg ner till Skåne.
Ska gigga i Trelleborg på Söndag och passade på att åka ner två dagar tidigare till mamma o pappa.

Nu när det är så fint väder kommer det vara helt underbart hemma!

Ikväll kommer vi även grilla!!!!
Min första grillning för i år=))))) 

Ha en härlig vårdag!!

Kram Sanna




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen! Vi saknade dej på fikan igår, var så längesen vi skvallrade allihopa ju:)



Hoppas du får en fin helg hemma i Edenryd, Ta hand om dej! Kram

2009-04-03 @ 10:35:25
Postat av: Jennifer

Hej Sanna!



Nu var det längesedan jag skrev till dig, men jag läser bloggen flitigt;) För några veckor sedan fick jag ett mail om att jag vunnit biljetter till din fankonsert. Det ska bli så himla roligt! Längtar jättemycket. Jag tror att det kommer att bli jättebra, kan det bli annat liksom?;)



Tänkte höra lite angående om hyllningskonserten till ABBA i berwaldhallen. Du kanske inte vet svaret på denna fråga, men det är ju värt ett försök;) Vart får man tag på biljetter?



Ta hand om dig nu Sanna ch njuut av vårsolen:-)

Kram, Jennifer

2009-04-04 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0