Gårdagen och dagens!!!

Hej hej!!

Hoppas ni hade en fin fin dag igår! 
Jag hade en mkt mysig dag.
Var i studion och la sång på en jätte vacker ballad, nästan filmmusik kändes det som.
Den andre låten var en låt som jag själv varit med och skrivit. Spelade upp den idag för mamma och hon sa: Men Sanna, det låter ju punkrock!! 
haha.. det tyckte jag var super gulligt! Låter nog inte punk rock, men den har en slags coolhet över sej och är väldigt rolig att sjunga=)

Efter det var det dags för en träff med tjejerna Sonja och Shirley!
Vi käkade en lunch och munnen gick på oss som bara den.
Vi hade inte träffats på ett bra tag så det fanns ju mkt vi ville berätta!




Ursäkta det dåliga fotot... men vi hade lite bråttom=)

Har funderat ett bra tag på att fixa ny hemsida. Igår tog jag tag i det.
Hade ett litet möte med Rickard Engfors som gör jättefina hemsidor.. 
Så om inte alltför länge så kanske... 
Vi tog en liten "bloggbild" ute i solen!



I dag har jag och Jocke repat inför morgondagens fankonsert!! 
Äntligen är det dags.
Tycker det ska bli jättekul att träffa er och sjunga för er. Hoppas att ni kommer bli nöjda=)

Ha en skön kväll!

Vi ses i tv rutan på Så ska det låta=))

Kram

Kommentarer
Postat av: Zara

Vad är det för en underbar klänning du har i så ska det låta????? Supersnygg!

2009-04-17 @ 20:27:26
Postat av: Ellen

Vilka fina damer på bilden,:) och även den med Rickard Engfors:) Bilden på dig och de andra två S:en ( är lat för att skriva hela namnen:P) jag tycker att den blev väldigt häftig faktiskt:) Jag får se på Så ska det låta på webben, tv:n är upptagen me Talang 2009:P

Ha det bra och jag hoppas att alla ni tre S:en ska ha någon spelning i år tsm:)

Ha det så bra, puss puss(L)

2009-04-17 @ 20:46:41
URL: http://xandraochln.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hejsan .. Vilken fin blogg du har..

Passa på att önska dig en riktigt skön helg...



// Fredrik

2009-04-17 @ 21:22:40
URL: http://masfredrik.blogg.se/
Postat av: Mats Sellbom

Hej! Du och Johan var ju jätteduktiga ikväll och du sjunger ju som vanligt superbra och Johan med sin humor kanonbra ikväll ha det bra.

2009-04-17 @ 21:41:36
Postat av: Jennifer

Å vilken gossig bild på er tre:) Ni är så fina alla tre!



Såg på "Så ska det låta" tidigare. Det var helt fantastiskt. Kul att du sjöng så många låtar:) Det var så underbart! Kul att du sjöng Empty room också. Den låten tröttnar man inte på. Den är så himla bra.



Ska bli SÅ roligt på fankonserten imorgon.

Vi ses:)

Kramar till dig Sanna!

2009-04-17 @ 21:54:55
Postat av: Anonym

Hej!

Vill bara säga att jag bor i Beijing och ser Så ska det låta, till min frukost varje lördag och du är fantastiskt! Jag rös flera gånger, så vackert! Tack!

2009-04-18 @ 07:07:22
Postat av: Malin

Hej! Det var riktigt kul att se på Så ska det låta igår! Det var riktigt bra! Ville höra var din klänning kommer ifrån? Det är precis en sådan jag letat mig tokig efter! Riktigt snygg!

2009-04-18 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0