Gig på Grand!

God kväll!

Vilken kväll jag fått vara med om!

Var och spelade på Lantmännens riksstämma i dag på Grand hotell. Det var jag och min pianist Niklas som underhöll!

En härlig publik som var totalt knäpptysta när man sjöng, vilket var bra! Då vet man att de verkligen lyssnar, men man kan bli lite nervös ibland när det är alldeles för tyst.. haha.. men vi hade väldigt roligt!

VI fick go mat och jag var så här nöjd efter maten! Totalt redo för konsert!





Så här såg salen ut när alla hade gjort i ordning. Så fint uppdukat!!
Magiskt att få spela  där inne i Vinterträdgården som det kallas=)



Var bara tvungen att ta en bild på den här ljuvliga fruktkorgen! 
SÅååååå gott!! 




Nu är jag hemma och är helt slut! Men på ett positivt sätt.

Ska alldeles strax gå och lägga mej. Tänkte att jag skulle åka in till stan i morgon och shoppa loss lite..
Det kan ju va nice=)

God natt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0