Hemma hos mamma o pappa o gig i Trelleborg!

Hej på er!

Nu är det Måndag igen och redan den 6 April!
Jösses vad tiden går fort, tycker jag!

I helgen passade jag på att åka hem till mamma o pappa i Edenryd innan mitt gig i Trelleborg igår.

Kom till Edenryd vid 2 tiden på eftermiddagen och det var 16 grader varmt!!!!! 
Det var nästan sommar! Underbart.

Så härligt att få träffa familjen lite, saknar de ofta!
Mamma hade gjort såå mysigt.

Hade gjort världens godaste räktårta, som jag kallar den.. liknande en smörgåstårta men så mkt godare.


Oj oj vad god den var! Ska lägga upp receptet på den lite senare. Den är verkligen värd att göras!

Tiden går ju alltid så fort när man e hemma så jag hann inte med att träffa några kompisar.. det får bli nästa gång!

Igår var jag som sagt i Trelleborg och giggade med Musikkåren.
Gud så roligt det var! 
Det har blivit ett antal gig med den typen av orkestrar på senaste tiden och det är häftigt att se att det kommer mkt folk till den typen av konsert. Musikkårerna har verkligen sin publik=)

Nu är jag på väg hem till Stockholm. Sitter på tåget för 6 gången på mindre än två veckor=) Man kan den här resan nu..

När jag kommer in på perrongen ska jag snabba mej till taxin o åka mot studion där jag ska lägga lite sång på en låt! 
Snabba ryck här=) 

Sen måste jag nog försöka mej på en liten springtur när det är så fint väder.
Fick ont i hälen sist jag sprang och det har hållit i sej tyvärr.., 
Så typiskt när man har så mkt energi! 

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mats Sellbom

Viktigt med sköna skor när man springer.Hörde en låt med Amy Mcdonald Mr Rock n Roll skön låt som man blir glad av mycket gitarr i den.Kanske något för dig och din gittarist det svänger om den helskön låt, ha det bra.

2009-04-06 @ 13:49:15
Postat av: Ola Tuvesson

Den "smörgåstårtan" ser väldigt smarrig och god ut!



Kramar från Ola i Malmö.

2009-04-06 @ 16:58:41
Postat av: Jennifer

Oj vad du är ute och flänger;) Vad härligt!

Mmm den där räktårtan såg inte lite god ut. Nu blev jag ju hungrig, ju. Hihi.



Njut nu riktigt ordentligt av den underbara vårsolen. Snart så ses vi igen:)

Kramar!

2009-04-07 @ 21:08:00
Postat av: Jessica

Gud va Gott det ser ut... Ge MIG. är höggravid, så den såg inte alls dum ut :)

2009-04-09 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0