Ny vecka!

Hejjjjjjjjjjjjjjjj!!!!

Tillbaka till verkligheten =)
Vilket väder vi fick i påsk! Såå glad för det. Man får så mkt ny energi!
Måste bara visa en bild på en påskkärring o en påskgubbe jag fick besök utav!
Så söta=)


Är verkligen laddad denna vecka.
Ska hitta på så många roliga saker!

Ska tillbringa mkt tid i studion o lägga lite sång.. 
Ska ÄNTLIGEN åka iväg o shoppa lite utemöbler till min balkong!
Måste ju inviga den snart=)

Älskar att kolla in inredning till hemmet.. nästan mer än att shoppa kläder.. OBS: Nästan!

Sen är jag ledig på Fredag. Då lär jag kolla in Så ska det låta! Hade så roligt när vi spelade in det programmet.. men det var ju så längesedan, kommer inte ihåg allt som hände. Blir spännande!

Sen på Lördag är det ju dags för min fankonsert!!!!!!!!!!

Längtar sååååå till dess!!!

Sköt om er!
Kraaaaaaaaaaam




Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha Såklart man har bokat tvn på fredag<3 längtar jättemkt

2009-04-14 @ 18:32:03
Postat av: Mikael

Vi vill ha lördag, vi vill ha lördag, vi vill ha lördag :D

Du är inte ensam om att längta mycket!! Det kommer bli så himla kul, jag kan knappt bärga mig!!!



Vi ses på lördag, äntligen igen!



Kram

Mikael

2009-04-16 @ 21:26:30
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0