Releasefest!!

God dagens!

Igår var jag på Therese Anderssons releasefest för hennes nya singel. Festen var på restaurang Victoria inne i stan.
Super trevligt!

Hon sjöng kanon bra och det var väldigt mkt folk som hade kommit för hennes skull.



Jag träffade på ett par tjejer som var med o anordnade fankonserten för ett tag sedan!!
De hade första parkett platser till Terran och där satt jag i princip hela kvällen..



Satt där så klart för att det var så trevligt o  de enda platserna som fanns kvar när jag kom, men mest för att jag hade på mej ett par nya skor och de gjorde såååå fruktansvärt ont så det gick knappt att stå!



Efter ett tag orkade jag knappt ha de på mej längre så jag fick sitta med foten utanför skon istället.. haha!

Men trots det onda i skon så var kvällen super lyckad!

Ikväll ska jag göra ett företagsgig inne i stan tilsammans med min pianist Niklas!

Men nu är det dags för mej att börja planera hur jag vill att min balkong ska se ut.. har inte gjort det ännu. Vill bli riktigt nöjd=)

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0