Tjejvasan 2010????!!!!

Hej!!

Då har man precis kommit hem efter att ha inhandlat en ny hatthylla och skoställ!
Har tänkt att jag ska köpa ett nytt så länge som jag trivs med. Nu har jag hittat det...
Tycker det är jättefint. Köpte det på Indiska!
De har verkligen kanon fina saker där=)

Kommer hem o ser att jag har fått post.
Öppnar det och ser att jag har fått presentkort till att delta i tjejvasan nästa år 2010!! Haha, jag höll på att smälla av!

När jag gjorde konsert i Mora kyrka för några månader sedan berättade jag att jag inte hade stått på ett par skidor någonsin, men ville såklart lära mej...

Då kom Sylvia till mej efter konserten(arrangören) o sa lite finurligt att hon skulle skicka mej en inbjudan till att vara med...

Ja, eller hur, tänkte jag=) 

O nu fick jag det!!!! 

Jösses, jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu? Det hade ju varit jätte roligt... o det kan ju vara en upplevelse=)
men jag måste ju träna så in i bomben.. =) hmm.. ja, vi får se vad jag bestämmer mej för.

Tackar jättemkt för den inbjudan och jag kan erkänna att jag blir liiite sugen..
Så här såg den ut..



Snart ska jag åka in till studion och ha lite möte och lägga lite sång!

kram!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha gud va kul. ;) Du får hålla oss uppdaterade om hur du gör tösen ;) haha. Det skulle vara grymt kul att se dig där på ett par skidor. :D hihi.



Hoppas du får en bra dag!

Kramar / Carro.

2009-04-15 @ 13:22:09
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA, jag kan tänka mig att du blev förvånad. Du är för härlig du! haha. Jag bara älskar att läsa din blogg. Du skriver så mkt roligt.



Puss och kram <3

2009-04-15 @ 13:43:31
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0