Min helg!

Tjenixen!

Sitter just nu och tittar på Wipeout. Otroligt konstigt, men roligt program! 
Kan inte låta bli att titta på det och man får ju sej en hel del goda skratt=)

Igår var jag hemma hos mina vänner Therese och Johan och grillade. Blev bjuden på så god mat och vi alla hade verkligen en supermysig kväll.

Härom dagen när jag och min vän Johanna var ute och shoppade loss lite så hittade jag den här outfiten som jag blev total förälskad i.
Båda plaggen hittade jag på Vila på Götgatan.
Kavajen satt precis som jag ville. Lite smoking feelong på den.

Det roliga är att jag skulle köpa ett par tajta håliga jeans.... men så hittade jag världens mest bagiga jeans.  SUPERSKÖNA! KOmmer använda de hur mkt som helst!

Tillsammans med den kavajen kan man både va lite tuff och classy=)





I kväll till middag lyckades jag att göra en potatis gratäng! Blev så stolt=)
Blev väldigt god.



Tack för den här veckan!
Hörs snart igen=)

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Mats Sellbom

Hej Sanna! Såg i Sundsvalls Tidning att ni de tre S:en kommer med Julshowen till Sundsvall tack för det då får jag äntligen höra dig live.Ha det gott!

2009-04-26 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0