Bilder från Immeln!

Min älskade pappa har fixat så att jag kan lägga ut en del av bilderna från Immeln som jag lovade skulle komma upp!
Han är verkligen världens bästa pappa!!!


Jocke hade födelsedag den dagen och fick sång ifrån 1000 pers på stället=)!!!!


Kanske en del av er känner igen klänningen? Hade nämligen den här klänningen i Allsång på skansen förra året när vi spelade Empty room!! Har inte haft på mej den sen dess. Älskar verkligen den klänningen och till Immeln kändes det som att den passade in perfekt! 

Kraaaam







Kommentarer
Postat av: Ellen

Jo o den klänningen är jättefin och jag gillar även den klänningen du hade när du var me Lotta på Liseberg:D

2009-08-20 @ 14:31:04
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0