Diggiloo!

Om några minuter kommer min vän Lotta och hämtar upp mej! 
Vi ska nämligen åka och lyssna på Diggiloo gänget som är på Ulriksdals slott ikväll=)
Ska bli jätte roligt!

Har ju själv varit med på den turnen för ett tag sedan och det är ett grymt härligt gäng man umgås med! 

Har längtat sååååå efter att få träffa Lotta med. Vi har inte setts på hela sommaren så ni kan ju tänka er att det kommer bli prata prata prata på in OCH utandning!!! hihi!!!

Blir så glad att ni gillar min nya hemsida, tycker själv att killarna gjort ett mkt bra jobb=)

Nu kommer taxin!! 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

ASKUL att träffa på dig ikväll!!! Du är underbar! :D

Förlåt om jag skrämde skiten ur er, alltså, det var inte alls min mening, jag blev bara så galet chockad av att se er där!! ;) haha. Men det var så kuuuul! :D



Vi ses imorgon, eller senare idag ;) haha.

Sköt om dig, kramar

Carro.

2009-08-16 @ 00:55:35
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0