Hemma från ett härligt Köping!!

Ja, nu sitter jag i min soffa och slappar. 
Inte varje dag man hinner hem till 21.30 efter ett gig. 
Oftast börjar gigen vid denna tiden.. känns aningen konstigt att nu sitta här och bara ta det lugnt=)

Har haft en underbar dag. Jag var i Köping tillsammans med Sonja och medverkade vid deras allsångseftermiddag. 
En super mysig tillställning och det var hur mkt folk som helst! 

När vi kom dit så hade de ingen specifik loge utan vi hade fått en stor husbil att vara i under dagen vilket var helt kanon! 
Jag och Sonja kom fram till att det är så här vi vill åka på turne vägarna, i husbil!! 

Här nedan, Sonja inne i husbilen!


Ibland blev det lite fööör lång väntetid så vi underhöll oss med att skriva på frukten.. Jag vet, super barnsligt.. men på bananen kunde vi skriva för vi äter ju inte skalet åtminstone.. ! 


Vi hade superkul idag och det gick väldigt bra. Folk var så duktiga på att sjunga!
Plus att jag och Sonja fick träffa våra superidoler, gänget från "I en annan del av Köping"
De är helt underbara och vi tokälskar de!!! 

Igår var jag vid Ulriksdals slott och tittade på Diggiloo showen! Väldigt bra show och artisterna skötte sej alldeles utmärkt=)
Jag kom ihåg en gång i tiden då jag själv medverkade i den produktionen. Det är ett gött gäng man får umgås med och alla är så taggade inför varje show! 
Tyvärr så regnade det under andra akten, men vi hade fått regnställspåsar som vi drog över oss. Jag och Lotta tyckte det var lite extra kul!!
Färgglada tjejer!!


Kraaaaam




Kommentarer
Postat av: sd

Vackra Sanna!

2009-08-16 @ 21:59:13
Postat av: Annika

Regnställspåsar = Regnponcho xD



Superduperfin hemsida Sanna!



Nu fick jag även veta att det blir Liseberg en gång till :D



Kram!!

2009-08-16 @ 22:23:44
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack Underbara du för idag!! Både du och Sonja, ni är ju helt fantastiska!! Askul att träffa dig idag igen, och tack för allt och för pratstunden på perrongen.. Så himla mysigt! Hoppas ni inte tyckte jag var i vägen och störde.. Men tack för att ni tar er tid!! Hoppas tågresan gick bra hem för er, och att ni åt och sov gott!!

Och frukten alltså, ni är ju härliga. xD haha.



Du är bäst, och jag saknar dig redan så otroligt mycket!! Inte bra det här... vi måste ses snart igen, det kanske går att fixa nåt! :)



Och va söta du och Lotta är i ponchosarna :D haha.



Kraaaam på dig.

/ Carro.

2009-08-16 @ 22:40:50
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha,du och Sonja är för roliga, puss på er[V]

Jag hoppas att ni tre essen kommer ha några enkla signeringar för era gamla julskiva. För det hade varit väldigt väldigt roligt och träffa er tre igen, innan jag ska se eran julkonsert i Dec, vilket då jag får jullov när ni kommer till Uddevalla!:) ( jag går på gymnasiet i Uddevalla) Man vill ju träffa er så mycket som möjligt ju, hihi

Ha det så jättebra, puss[v]



Roligt med att ni skrev på bananerna, haha:D Jo, husbilar verkar vara väldigt praktiskt och ha för er som håller på och reser rätt ofta.

2009-08-17 @ 20:05:56
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Jollan

Ni är så goa ni två! :-) Jättefina bilder.

Det är så kul att läsa din blogg Sanna:-)

Fortsätt med den.



Kramar!



(Föresten jättekul att du kommer till Göteborg ikväll!!:-D)

2009-08-22 @ 12:20:42
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0