HEMSIDAN ÄR KLAR!!!

Hej på er!!!

Nu kan jag gladeligen meddela att min hemsida är klar!! 
Den kommer såklart uppdateras med nya bilder så fort skivan kommer, men nu kan ni få alla nyheter genom www.sannanielsen.se 

Kalendern är även uppdaterad och det kommer uppdateras nya saker med tiden! 

Jag är SÅÅ nöjd med den och hoppas ni ska tycka den är fin=)

Kommer självklart fortsätta att blogga här men det känns skönt att sidan nu är uppe och i full gång!

Välkomna dit!

Nämnde ju att jag skulle käka kräftor igår.. så smarrigt!!! 
En liten bild på det stora fatet=)
Det var mina första kräftor för säsongen, men hoppas på fler!


Fint väder idag, måste ut!

Kraaaam




Kommentarer
Postat av: Sofia Gardelin

Hej Sanna,

Det var verkligen en jätte fin sida du fått. Visade min Natalie sidan och hon sa bara Wow vilket fint kort på min Sanna Kompis. Det kommer du nog få heta för all framtid för henne :-)

Kramar från Sofia Gardelin Gotland

2009-08-14 @ 22:22:26
Postat av: Carro

Gaaalet snygg hemsida alltså!! Sjukt! Som jag längtat efter att se den, iih!! Där kommer jag leva alltså... hihi.



Men vi ses på söndag,

kram, Carro.

2009-08-14 @ 23:12:09
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Mikael

GALET VA SNYGG SIDAN BLEV!!! Skitsnygg verkligen! Kul att den äntligen är uppe, och med sånt toppenresultat!!



Hoppas vi ses snart.

Kram Mikael

2009-08-15 @ 10:20:46
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad snygg och fin hemsida du har fått!!! Jag var och kollade in lite snabbt på den. Men jag tänkte skriva en kommentar först innan jag kollar hemsidan ordentligt=) Jag har verkligen väntat på att den ska bli klar. Ha det underbart Sanna!<3

Kram Maria från Luleå

2009-08-15 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0