I morgon, allsångsdags i Ulricehamn!

Oj oj oj.. I morgon börjar min lilla resa... åker till Ulricehamn i morgon och medverkar i allsångskvällen! Rättare sagt... jag KÖR till Ulricehamn helt enkelt=)

Älskar att köra bil i vanliga fall, men det kommer bli en lång resa, alldeles själv!! Men men, det ska bli jätteskojsigt att sjunga där. 

Jag kommer även stanna där ett par dager för jag känner kapellmästaren i bandet Marcos och hans familj. Är stolt gudmor till deras äldsta dotter Tyra=) Blir mysigt att umgås lite. Det var verkligen alltför längesedan vi sågs..

Sen bär det av till LISEBERG den 4 aug!! Då e det konsert med Sonja och Shirley, alltid lika kul! 

Stannar inte i GBG så länge utan kör vidare ner mot Skåne dagen efter och har några stopp på vägen innan jag är framme till mitt egna gig den 8 Aug i Musik vid Immeln.. Så himla nära mamma och pappa så då kommer jag passa på att stanna hemma i någon dag! Toppen turne, eller hur?! 

Idag är det tvättdag som gäller, men först en liten joggingtur.. Vad är det man brukar säga. Känns som om jag börjar komma in i andra andningen nu..? Det börjar helt enkelt bli så att jag vill springa varje dag för att jag tycker det är så härligt. 

Kraam

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var på allsången i Ulricehamn när Shirley var där. Super mysigt ställe verkligen! Vi ses på tisdag på liseberg. LÄNGTAR! <3

2009-08-01 @ 16:55:10
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Sanna! Låter som en underbar turne tycker jag. Kommer du komma till kalmar något framöver. Hade ju varit super skoj i så fall =)

Du minns säkert inte mig. träffades för mååånga år sedan i Bromölla/nymölla. Va ute och gick med 2 svarta Labradorer.

Ha de så bra!

Kramar Frida

2009-08-03 @ 13:07:31
URL: http://fridahedstroms.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0