Idag har jag..

.. tagit pressbilder inför julturnen med hela gänget! 
Super kul. Det blir alltid lite galet och jag kan säga som så att jag var helt slut när jag kom hem=) På ett positivt sätt! 

I morgon kväll åker jag till Göteborg! På Söndag ska jag vara gäst i programmet "Svensktoppen nästa" 
Det kommer sändas i Sr P4 från och med 14.00 om jag inte minns fel...

Skulle hälsat på min gode vän Lotta idag, men tyvärr fick vi ställa in det.. så nu blir det en ganska lugn kväll för mej! 

Funderar på att rensa lite skor och alla handväskor jag köper! Köper nästan mer väskor än skor och kläder... mm nästan(!)

Visst är det typiskt. När man har en kväll ledigt så har man inte ro i kroppen i alla fall=) 

Trevlig kväll

Kraaaam 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhh, va kul:D Hoppas att man kommer få se de bilderna nångång längre fram:) Längtar jättemycket till eran julkonsert.

Jag har en fråga, kommer eran julkonsert sändas på tv igen?:D ( det var väldigt kul och se på det!:)

2009-08-21 @ 21:11:24
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Anna

Vad spännande med pressbilder. Gud vad jag längtar till konserten nu! <3

2009-08-21 @ 23:01:07
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Carro

Härligt med pressbilderna, ska bli kul att se sen! :D Och jag längtar också till julkonserten nu, hihi..



Åh va kul och rensa lite ;) vill du bli av med nåt, hojta till, haha ;)



Kram på sig!

2009-08-22 @ 11:01:32
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0