Inte köra mer bil nu.. snälla..!

Är så trött på att köra bil för tilfället. Är egentligen en tjej som gillar att köra bil. 
Men nu har jag kört bil i över en vecka överallt och det börjar tryta lite på humöret=) 

Kom hem igår från skåne efter 8 (!) timmar i bil pga att jag satt i 2 långa bilköer på motorvägen 16 mil från Stockholm... grrr då blir man inte så glad! 
Men men nu är jag hemma och har haft det kanon! 

Har inte hunnit lägga in alla bilder ännu från Immeln där jag spelade i Lördags! 
Men giget gick jättebra och det var grymt mkt folk och solen sken.. underbart!

Måste bara visa en bild på två hönor som strosade i vår trädgård häromdagen. De bara dök upp och kacklade lite, visade vilka de var och gick lugnt ut vid vägen igen.. haha.. tyckte de var supersöta!


Här är en bild från Immeln där vi spelade.. Så roligt att ta en bild när de flesta faktiskt tittar åt mitt håll..


Som sagt, kommer fler bilder förmodligen i morgon om allt går som jag vill=)

Trevlig kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser ut och vara mycket folk i Immeln!

Hoppas bilderna kommer ut imorgon på bloggen.

Ser fram emot det=)

Ha en trevlig kväll du med Sanna!

Kram Maria från Luleå

2009-08-11 @ 17:53:36
Postat av: Jennifer

Hej Sanna :)



Usch, stt sitta i bilköer är inte det roligaste. Tur att du kom hem till slut! Vilka gulliga hönor som hälsade på er, hihi. Jag tänkte skicka dig en bild på dig, Sonja och Shirley som jag tog när ni var hos Lotta. Tycker bilden blev så himla fin! Du kommer att få fler bilder på en skiva till kontoret. Hoppas du ska gilla dem :)



http://i27.tinypic.com/23qz1hc.jpg

Tryck på länken så ser du bilden!



Ha en fortsatt trevlig kväll.

Varm kram,

Jennifer

2009-08-11 @ 18:27:38
Postat av: Hej!

Idag är det Sannas lokala namnsdag i en grannland på er, och jag vill önskar trevlig grannlands namnsdag till Sanna, och på samma jag vill önska

en bra dag till alla andra, som läsa detta hälsningar!

2009-08-11 @ 18:47:32
Postat av: Zara o Annikz

Hej vi är två tjejer som gillar dig vi har en tidning och vi undrar om vi får intervjua dig via mail eller nåt! MVH Zara och Annikz

2009-08-11 @ 19:10:17
Postat av: alexandra

jag är redan trött på att köra bil och jag har inte ens körkort än.



Men haha va roligt att det dök upp 2 hönor, va söta de är:)



Kram

2009-08-12 @ 00:40:16
URL: http://alexix.musicblogg.se
Postat av: Nea

Hej! din blogg är såå fin kolla gärna in min ;)

2009-08-12 @ 16:16:50
URL: http://lidicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0