Lär mej aldrig att packa!!!

Håller på att packa inför min gighelg!
Som titeln på detta inlägget säger så lär jag mej aldrig att packa.
Även om jag vet vad jag ska ha med mej så tar det ändå grymt lång tid för att man kommer på fler saker som man kanske borde ha eller inte.  haha..
Men det ska nog bli bra till slut! 

Var ute på min power walk tidigare idag och det var så härligt! Fantastiskt väder och underbar natur!


I morgon åker jag till Högsäters k:a som ligger lite utanför Vänersborg för att göra en konsert. Ska bli väldigt kul.
Kommer åka bil dit och det lär väl ta 5-6 timmar, sen soundcheckar vi och förbereder och gigar. Efteråt sätter vi oss i bilen igen för att köra till Stockholm igen. 
Är väl hemma runt 03.00 på morgonen!

Kl 07.00 reser jag mot Mariehamn för att företagsgigga med Sonja och Shirley. Det blir inte många timmars sömn den natten inte.. Kommer vara sååå trött den morgonen, men man piggnar alltid till när man ska gigga=) och det är ju tur det=)

Nu återgår jag till packandet=)
kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är tur att du får så kul, så du kanske inte kommer känna av att du är trött, hihi

Lycka till me alla dina gig du ska göra!:D

Puss<3

2009-08-27 @ 17:53:17
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Maria

Lycka till med giggen Sanna!<33

Kram Maria från Luleå

2009-08-27 @ 20:10:12
Postat av: Anna

Ååh vad kul det där lät. Lite jobbigt kanske, men kul :) Du får hälsa Sonja och Shirley från mig!



Puss <3

2009-08-27 @ 22:38:32
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jag är likadan när jag ska packa, jag borde börja flera dagar innan, men börjar kvällen innan och så tar det hela kvällen/natten att packa,



Men lycka till med giggen:)



KRam

2009-08-27 @ 22:52:27
Postat av: Anonym

Blir det empty room på julkonserten? :) blir de det så ska jag verkligen se den- så jag behöver svar:)!

2009-08-29 @ 14:30:45
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej igen Sanna! Jag vill bara säga att igår när jag simtränade så hörde jag I can catch the moon och Empty room på radion. Jag blev verkligen överraskad och jätte glad!!!!=) Förrästen det är så svårt att hitta på ett bra namn till ankan som ingen annan har skrivit=/ Men jag ska tänka vidare!:D

Hoppas alla gig går bra för dig som jag skrev lite tidigare!!<3

Kram Maria från Luleå

2009-08-29 @ 15:46:40
Postat av: E.Ståhl

Tycker jag känner igen stället du står på, antar att det är i Årsta.. Varit just där på den platsen ett antal gånger. Varit i Årsta en hel del på sistone då en kollega till mig bor där... Hoppas allt är väl med dig, såg väl ut när jag såg dig 'på stan' utanför LA-bar i somras iaf ;)

2009-09-01 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0