Min fiiiina helg!

Hej!!!
Vilken helg man har haft!!!
Jag berättade tidigare om att jag skulle till Högsäters kyrka i Fredags.
Vi åkte den långa bilresan dit och giggade och åkte sen den långa bilresan hem igen=)
Men det var en av de roligaste konserterna jag gjort i mitt liv!
Det var mkt folk, underbar publik!
När vi kom dit så ösregnade det så mkt... trist.. men jag skulle ÄNDÅ ha mina solglasögon på mej. Rättare sagt, så glömde jag att jag hade de på mej=)
Kyrkan var fantastiskt vacker!
Ni ska veta att jag tycker det är ett kanon rum att få sjunga i.
Det  går att göra i princip vilka sånger man vill i det rummet!
Jag hade klänningen som jag hade på "Lotta på Liseberg" på mej. Trivs så bra i den.
Skönt att även ta på sej en "färgklick" när höstmörkret börjar lägga sej..
Vet inte om ni sett hur den ser ut där bak?
Så här ser den ut i alla fall...=)
Som sagt så hade jag super kul på konserten!
Älskar att vara i så många olika konstellationer, men att spela på duo dvs gitarr och sång, eller piano och sång är väldigt speciellt!
Satte oss i bilen efter gigget och jag kom i säng vid halv tre! Toppen, sen var det bara att stiga upp halv 7 för att möta upp de andra och åka bill till Kapellskär där vi sen hoppade på båten som skulle ta oss till Mariehamn.
Det var en jättefin solig dag på Åland och de hade ordnat så fint på spelstället.
Det var Viking Line som firade 50 år och jag, Sonja och Shirley fick stora äran att sjunga för de=)
Fin scen=)
Här är Jag och Shirley i bilen innan gigget!
Det var en underbar publik som sjöng med i låtarna hela tiden och var såå glada!
Det blev verkligen lyckat!
Här nedan ser ni en bild på mej och Petra som var med och körade! Jättego tjej!
Hela gänget satt ute på båten när vi åkte hem.. lite svårt att hålla frisyren på plats när det blåste så mkt!!!
Kom hem igår och åkte direkt till min vän Therese som fyllde år! Var ganska trött, men jag har inte träffat henne på evigheter så det var så mysigt att få gratta lite!
Det var min helg det! Till helgen kommer jag åka ner till mina föräldrar i skåne och mysa!
kraaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det empty room på julkonserten? :) blir de det så ska jag verkligen se den- så jag behöver svar:)!

2009-08-31 @ 19:06:56
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jättefina bilder som vanligt:D Låter väldigt kul helg för dig:D Jag gillar oxå klänningen jättemycket. Ha det gott så ses vi väl snart:P

Puss<3

2009-08-31 @ 21:12:29
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Anonym

Jag såg din konsert i Högsäter kyrka och vill ta chansen att säga att vi i publiken också hade väldigt roligt. Ert framträdande var fantastiskt! Och din publik-kontakt, närvaro och röst var helt oslagbar. Ren njutning från första till sista ton. Tack!

2009-09-02 @ 21:48:14
Postat av: Anonym

Hej igen. Angående er fantastiska konsert i Högsäter kyrka, finns det möjlighet att få en låtlista över ert framträdande?

2009-09-03 @ 06:27:40
Postat av: Hanna

Hejhej. Kikade in här av en slump. du passade verkligen bra i din nya frissa. som kanske inte är så ny, men har dålig koll. hälsn hanna

2009-09-10 @ 17:33:45
URL: http://oliversmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0