Svensktoppen nästa!

Hemma igen från ett härligt Göteborg! 

Åkte ju dit redan igår och passade på att hälsa på moster och hennes familj.  Mysigt!

Idag var jag gäst i programmet "svensktoppen nästa" som är en musiktävling där priset helt enkelt är att man testas på Svensktoppen! En kanon chans, tycker jag,  då vi har otroligt duktiga förmågor i detta land!

Jag sjöng Empty room såklart. Pratade lite om mina erfarenheter av Svensktoppen och fick sjunga en liten snutt på min första singel Till en fågel och även en del på Hela världen för mej! 

Bakom scen hade Linn, tjejen som såg till att ALLA var på plats i RÄTT tid supercoola glasögon! Jag var bara tvungen att pröva=)


=)

Det kommer lite fler bilder i morgon på mitt äventyr i Gbg, men nu går jag och lägger mej.. såå trött!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Sanna! Nu är det ett tag sedan jag skrev en kommentar på din fina blogg. Men du ska veta att jag besöker din blogg varje dag fast jag inte skriver någon kommentar! Söta bilder på dig=)

Ha det så bra söta Sanna!<333

Kram Maria från Luleå

2009-08-24 @ 14:15:04
Postat av: Ellen

Du passade i de riktigt bra!:D Hoppas att vi ses snart, för det vill jag!:) Puss & Kram<3

2009-08-24 @ 16:17:24
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Linnea

Snygga kläder!

2009-08-24 @ 19:09:42
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej,

du är fortfarande välkommen att ringa och lämna ett meddelande om du vill höra av dig.

Med vänlig hälsning

Luigi Donatello Asero

2009-08-26 @ 04:49:57
Postat av: Linn

Shit assså!! Vilka brillor! Vilken Tjej!!!!

Du är bäst! Saknar dig. . .

2009-09-11 @ 16:36:56
Postat av: Linn

Sååååå fiiiiin!!! :)

2009-09-11 @ 16:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0