Vad ska ankan heta?

japp, nu måste ni hjälpa mej lite. 

Fick en liten plastanka utav ett par vänner när jag var i Göteborg och medverkade i "Svensktoppen nästa" 
Jag var tvungen att ge den ett namn för den ankan skulle ut på internet på en sajt för just .. ja.. ankor.. Ska lägga in länken till den bloggen sen när jag hittar den igen=) 

Här har ni bilden på mej och min anka. Vad ska ankan heta? Vad tycker ni? Jag har inget favvo namn ännu så kom på något riktigt gulligt så blir jag glad=)


Måste bara visa min resväska som varit med mej under en många herrans år. Den börjar självklart bli lite sliten.. men men.. det finns liksom ingen bättre=)
Men ser ni de där små klistermärkena som sitter lite överallt?
Det är klistermärken på mej när jag var 11 år gammal. Fick de när jag hade släppt mitt första album som jag kunde dela ut till fans! 
Fick sätta de på denna väska för massvis med år sedan så jag kunde känna igen min egen väska på flygplatsen, då jag är väldigt duktig på att ta FEL väska ibland.. jepp.. Men nu finns det ingen risk! haha!


Som jag berättade så åkte jag ner till Göteborg en kväll tidigare och passade på att ha Räkfrossa" med min moster och hennes familj!
Den här killen har ni sett förrut på bloggen, då med sin bebis i famnen, men nu fick jag vara med på bild=) 
Det är då min goa kusin Martin och jag!!


Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Lars Cronqvist

Alltid lika roligt att läsa Din blogg, Sanna!

Din humor och glädje smittar av sig till många, inte minst till mig! Fortsätt att vara den Du är - det gör Du nämligen helt formidabelt bra!

Att Du sen sjunger som en ängel gör ju inte saken sämre...;-)

Sensommarkramar

Lasse

PS: Din anka tycker jag ska heta SANNKA eller SANNKAN. SANNKA NIELSEN - visst låter det bra!!! DS.

2009-08-26 @ 15:52:13
Postat av: Anonym

Jag röstar på Anki :D

2009-08-26 @ 16:49:16
Postat av: Ellen

Man blir alltid lika glad när man ser att du har skrivit nytt inlägg, det är så kul att du bloggar!:D

Roligt me din väska, hihi

Namn, oj

Jag är inge bra på namn:P Men tycker att Anki är väldigt bra namn!:)

Puss<3

2009-08-26 @ 19:14:04
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Maria

Haha du är för härlig Sanna! Jag ska försöka hitta på ett bra namn till ankan så snabbt som möjligt:D Vi får se om jag hittar på något bra. Men jag ska försöka allt vad jag kan XD

Ta hand om dig!!<333

Kram Maria från Luleå

2009-08-26 @ 19:20:20
Postat av: Anna

Jag har två exakt likadana väskor som du har! Fast vi har presentsnören runt handtagen på våra för att känna igen de. Också ett bra knep för att inte ta fel väska :) <3

2009-08-26 @ 20:01:33
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir det empty room på julkonserten? :) blir de det så ska jag verkligen se den- så jag behöver svar:)!

2009-08-26 @ 21:26:52
Postat av: Niels Christer

Niels-Anka Nielsen Tycker jag låter alldeles utmärkt

2009-08-27 @ 15:26:37
Postat av: Assistenterna

Tja, då det redan finns en anka som heter Ankis i sällskapet, så får vi nog spinna vidare.

Fast med tanke på att din anka lyser, så kan (artist)namnet kanske vara Star!!!!

Eller kanske Sven?:-)

Hälsningar Pytte med Assistenter.

2009-08-27 @ 21:08:25
URL: http://www.pyttemedkompisar.blogspot.com
Postat av: S

Om ankan hade varit gul:

Den Gula Ankungen (H.C. Andersen)



Eftersom ankan är röd:

Ankdamen eller varför inte

Paul Anka Jr. (60-talssångaren i miniversion)



:-)

2009-08-27 @ 21:17:16
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Paul_Anka
Postat av: Lola

Hej Sanna!

Gillar din blogg, så enkel och mysig!

Svensktoppen nästa.....det kan väl bli "Sven-Anka", eller "Ankan Svensk"!!



Må gott!

2009-08-27 @ 22:13:55
Postat av: Therese och Sofi

Ankan ska såklart heta Gunvald! :-)

2009-08-28 @ 18:29:01
Postat av: Mannen

fett nice!

2009-08-29 @ 03:36:54
Postat av: Catarina

Anknamn.......Sandy Anka...fint tycker jag eller Ängla som min katt heterL

Ha det gott Sanna..Kram från Bromölla

2009-08-30 @ 14:21:59
Postat av: Josefin

Hihi gulligt det där med klistermärkerna på väskan. Jag skulle också vilja ha några sånna att sätta på min väska:-)



Kram!

2009-09-11 @ 22:09:41
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0