Världens bästa Juicepress!

Ett fantastiskt tips vill jag ge er som ÄLSKAR färskpressad apelsinjuice!!! 

Köp Philips elektriska juice press! Låter nästan ingenting, du får ut ALL saft , du spiller ingenting eftersom det finns en liten pip man trycker ner varje gång du ska hälla i juicen i glaset... Det är MUMS!!!! 



Tyvärr kunde jag inte lägga ut några bilder igår från Immeln eftersom skivan jag hade fått av min pappa inte gick att läsa av datorn.. så typiskt!!! Ska försöka fixa detta snart=)

Har precis varit ute och sprungit, är helt slut. Det börjar dock bli lite roligt nu när man märker resultat. Nu menar jag inga JÄTTE resultat utan mer att rundan man har sprungit nu går lättare och fortare... =) haha alltid något, eller hur?! 

Idag ska jag äta kräftor!!!!!! Älskar kräftor, men jag glömmer ALLTID bort hur man ska skala de, så pinsamt så jag får alltid be om hjälp)= men efter ett tag så går det ganska bra.. super gott!

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh vad gott det där lät! Det där är kanske något man ska köpa sig ;) Tack för tipset.

2009-08-13 @ 15:05:04
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: MH

du är så fin :)

2009-08-13 @ 15:18:22
Postat av: nora

ok jag har träfat dig jag var en med den långa vita tomte mösan

2009-08-13 @ 18:55:08
URL: http://norlinn.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du är så söt du, Sanna<3

2009-08-14 @ 00:58:26
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0