1/3 kvar av turnén...*snyft*

God kväll allihop!
Har ni en fin kväll?
Jag har en ledig kväll och har bara slappat. Har hunnit med ett staging rep idag vilket var super kul för det satt som en smäck=)
Nu har vi mindre än 1/3 kvar av turnén vilket känns jättekonstigt. Det har gått så fort. När vi har gjort sista gigget har vi avklarat 31 konserter på 22 dagar!!! Som sagt, fort har det gått och det har nog till stor del berott på att vi har haft så fruktansvärt kul! Det är ett gott gäng man får jobba med. Så man kommer sakna turné livet när vi är klara samtidigt som man så klart kommer tycka att det ska bli härligt att fira jul och träffa familjen!
Häromdagen var vi i Kristianstad och sjöng och vilken publik!! Det måste jag säga!! De var med på ALLA noter=)
Kändes som lite hemmaplan för mig, då jag kommer från Bromölla som bara är 2 mil därifrån.. så det var lite extra kul!
I morgon är vi i Stockholm. Då intar vi tjusiga konserthuset... Häftigt!
Kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är så duktiga som gör alla konserter.

Lycka till i Stockholm. Hade jätte gärnat velat vara där och träffa dig/er igen såklart! Men det är lite svårt för mig på en vanlig vardag när man har skola och allt sånt :S

Ha det bäst nu Underbaraste Sanna!!<33



Kram Maria från Luleå

2009-12-13 @ 20:07:20
Postat av: Carro

VI SEEEEEES IMORGON!!!! Du anar inte hur mycket jag längtar.. se er konsert igen, ååååh!! Bästa nånsin!! :D Och träffa er, dig.. iiihi :D Och får se om jag vågar mig fram till er efteråt ;) haha.. Jag är ju fortfarande uppsvälld efter operationen.. men ni vet ju om det ialf!!



Ha det bäst och njut av din kväll!

Kramkram

/ Carro.

2009-12-13 @ 20:42:32
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Madde =) <33

Hej Sanna. Jag hade en riktigt trevlig kväll. MEn det är just nu Mondag och jag ska gå till skolan.



Förlåt att jag frågar; Har du några barn?

2009-12-14 @ 07:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0