Dags för jul i kristianstad!!! Id

4827656b39ec70bd9e0a9c7a3e6626fd.png

Dags för jul i kristianstad!!!
Idag ska vi ha julkonsert i kristianstad! Känns som hemmaplan för min del eftersom jag kommer ca 2 mil därifrån o har varit där väldigt ofta. Så den här dagen har jag sett fram mot lite extra. Igår hade vi en dag som var otrolig. Vi åkte buss från klockan 7 på morgonen efter att ha hunnit sova några timmar. Var framme i kalmar vid 13 tiden o åt lite lunch, gjorde soundcheck o gjorde oss i ordning. Sen var det dubbla föreställningar! Man var lite trött innan konserterna började men så fort man kommer upp på scen så försvinner allt. Det är så mäktigt att få stå på scen o adrenalinet pumpar på. Så roligt! Idag kommer även en massa vänner o lyssnar o min familj såklart. Åh vad jag längtar. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0