Kolla, vilka chokladaskar! God kvä

0-18920e89b5e2c77320a2027571af739d.png

Kolla, vilka chokladaskar!
God kväll. Har precis kommit upp till logen efter första konserten i västerås. Nästa börjar kl 19.00 fick en present idag efter konserten utav ingalill o bosse. Föräldrar till min kära vän lotta. De gav mej en massa choklad! De vet Hur mkt jag älskar de sorterna, speciellt geisha. Nu är min godis jul räddad! Hihi. Har ni något favorit godis till jul? Ni kanske gör eget godis till o med? Om ni har något trevligt recept på jul godis får ni hemskt gärna tipsa mig. Hörs snart! Kram


Kommentarer
Postat av: emil

hehe jag älskar geisha med!! en av mina favvisar =D

2009-12-08 @ 18:54:39
Postat av: Maria

Det där ser ju jätte gott ut :P

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev här igen. Förlåt! XD

Men på fredag då är det slut med alla läxor för den här terminen. Och då kan jag skriva lite oftare här på din fantastiska blogg!<3 =)

Kram Maria från Luleå

2009-12-08 @ 22:00:17
Postat av: Regina

Tack för en underbar konsert här i Västerås igår.

Hoppas man får uppleva detta nästa år också!



Några bilder finns att se på min blogg:

reginatornberg.blogg.se

2009-12-09 @ 22:19:34
URL: http://reginatornberg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Sanna!

Såg riktigt smarrigt ut!

Varför har inte inte med eran julsång, nr 1 på er julskiuva? Den är ju såå fin!

2009-12-10 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0