Koreografi rep!

God kväll!
Idag har vi haft en ledig dag ifrån julturnen.
Då passade jag på att ha lite koreografi rep inför mitt singelsläpp med koreografen Lotta Furubäck.
Jag har jobbat med henne tidigare år och hon är helt underbar!
Dessutom väntar hon sitt andra barn och ska föda vilken dag som helst ungefär...!
Det blev ett jätteroligt rep.
Vi skulle ha ett mickstativ med i koreografin men vi hittade inget som passade, förutom den här golvmoppen som stod i ett hörn=) Den fick agera stativ i några timmar!! haha.. Vi skrattade såå mycket
Här står vi... jag, Lotta och vår golvmopp=)
Kolla in hennes supersnygga t-shirt!!!
Tusen tack för idag du underbara Lotta!!!
I morgon är det dags igen för konserter. Då bär det av till Västerås för dubbla föreställningar. Superkul!
Men i kväll sitter jag och njuter i soffan och tittar på "Lottas jul på Liseberg"
Gör ni det med kanske?
Kraam

Kommentarer
Postat av: Regina

Vi ses imorgon!!

Det ska bli jättespännande!

2009-12-07 @ 21:00:55
URL: http://reginatornberg.blogg.se/
Postat av: Annika

Japp, Lottas jul för hela slanten ;) Dock med en massa läxböcker framför sig xD Minns tillbaka till förra julen på Liseberg. Så himla fiint! Hon måste bjuda in dej nästa år igen! ^^



Kram



//Annika

2009-12-07 @ 21:41:50
Postat av: Carro

Åh fin du är Sanna! :)



Yes, jag kollade såklart på "Lottas jul på Liseberg", så mysigt ju!! Orkar inte så mycket mer just nu ju... Kämpar för fullt med att orka sitta vid datorn, typ!!



Nu är det en vecka kvar till ni är i Sthlm med konserten, guuud va jag längtar!! :D Jag SKA orka, så är det bara.. Jag kämpar som sagt på, men vi ses då, räkna med det! :D



Lycka till på konsertena i veckan nu, sköt om dig!

Många kramar

Carro

2009-12-07 @ 21:51:06
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åhh, va kul och få höra på din nya singel som ska komma!:D



t-shirten var jättesöt, hihi:D



Nu behöver jag inte vänta så länge till jag får se på eran julkonsert!:D Har hört och sett bilder från eran konsert. Det ska bli väldigt roligt och få själv uppleva den kvällen:)[v]

Puss puss(L)



PS, vi ses i Uddevalla 18:e dec:D



2009-12-07 @ 22:03:49
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Madde

Snygg du är Sanna :)

2009-12-09 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0