Linköping!!!!

God dag!
Är i Linköping idag. Ska bli härligt att sjunga i deras fina konsert och kongress.
Vaknar upp vid 12 idag (skönt att sova ut) och tittar ut och ser att det är jättetråkigt väder.. Regn och rusk. Tog mig i kragen och gick ut på stan och shoppade lite. Supermysig stad. Stannade och åt lunch på ett ställe där de hade underbara Bruschetta!
Igår hade vi dubbelgig i Norrköping. Det kändes som att båda föreställningarna gick kanon. Publiken var med på noterna och stod upp med oss på sista sista låten som vi gjorde. Underbar känsla. Blev ganska rörd av den synen att jag fick lite svårt att sjunga=) Men det gick bra!
Efter första konserten så ska man ju ladda om till nästa och vissa i gänget tycker att en "powernap" är den bästa uppladdningen!
Så gulligt!!
Vad hittar ni på i helgen? Någon som kanske kommer och lyssnar på oss???? hihi..
Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejj, skönt att höra att konserterna går toppen!! :D Tyvärr kommer jag inte i helgen.. Jag har ju som sagt gjort min käkoperation nu så jag är uppsvälld som en fotboll, och orkar inte så mycket. Men allt är ok iallafall. :) Men jag hoppas med hela mitt hjärta att jag orkar komma på eran konsert i Sthlm, och att ni känner igen mig ;) haha. Jag saknar er så sjukt mycket, hälsa alla!



Många kramar

Carro

2009-12-05 @ 17:07:28
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej :) Var i Norrköping och tittade på er, den tidiga föreställningen. Gud så bra ni var! Har precis fyllt år så fick den i födelsedagspresent och det var den bästa present någonsin. När du kom in och man hörde att du skulle sjunga Empty Room så fick jag faktiskt några tårar. Du sjöng jättefint :) Skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur bra ni var men det finns inte ord som räcker till att beskriva. Så tack än en gång för att ni var så bra =) Kram! Ps. Hoppas ni gör en julshow nästa år med, då kommer jag absolut och tittar igen.

2009-12-06 @ 10:23:07
Postat av: alexandra

Jag ska se er idag i jönköping:D



Kram

2009-12-06 @ 15:55:09
URL: http://alexix.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0