Nu bloggar jag hos tidningen måbra

0afe684be6f99c3aa1a47407ebac163c.png

Nu bloggar jag hos tidningen måbra!
Hej allihop. Sitter nu i bussen efter konserten i borås! Fantastiskt kul. För att inte tala om igår. Vi var i malmö o gjorde 2 gig. Jag hade bla mina vänner från gymnasietiden där o vi är så tajta o det var så grymt härligt att träffa de o ta igen lite tid. Nu till nyheten. Från o med i morgon kommer jag blogga hos tidningen måbra!!
Är så glad över detta. Tycker tidningen är underbar o vi står för ganska lika åsikter när det gäller hälsa. Men jag kommer fortfarande att blogga om allt möjligt som jag alltid gjort! Inga förändringar mer än att bloggen flyttas. Ska bli jätteroligt. Hoppas även ni tycker det! Så följ med mej nu på nya äventyr!!
Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, nu blir jag lite orolig när bloggen ska flyttas XD Men du kommer väl att visa en länk till din nya blogg? Jag kommer läsa den exakt lika mycket som jag har gjort med denna blogg såklart! Det ska bli kul och se hur den nya bloggen ser ut. Den är säkert jätte fin den bloggen med :)

Lycka till med alla konserter som är kvar Sanna!<3



Kram Maria från Luleå

2009-12-17 @ 23:14:27
Postat av: Michaela Axebrink

Tack för en jätte bra konsert hos oss i Borås.. Jag har bara 4 ord jag vill säga om konserten



WOW MÄKTIGT ROLIG och UNDERBAR



De gjorde ni verkligen jätte bra..

Blev lite missnöjd när ni inte sjöng min favvo låt, Another winter night, men de kan ja stå ut med efter en sån här konsert..



Välkomna tillbaka till Borås :):)



Kraaaaaam Michaela



ps! kolla gärna in min blogg de närmsta dagarna, då kommer ja skriva om er konsert och lägga upp massa bilder och filmklipp

2009-12-17 @ 23:15:25
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com
Postat av: Andreas

Jag såg dig i Borås och du var helt fantastiskt bra! Jag är så glad att jag fick se dig och du är verkligen jättevacker! :D

Hoppas du får en bra jul!

2009-12-18 @ 00:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0