Empty room...

wow.. 44 veckor på svensktoppen har denna underbara låt legat på svensktoppen. 
Den är inte ute ännu, men jag kände bara att jag ville skriva några rader om hur stolt jag är över att den fortfarande är så stark hos många.

Tänk, inte en enda gång som jag har stått på scen och sjungit denna sång har jag tyckt det var uttjatat.
Jag inser att jag antagligen kommer få sjunga den i hela mitt liv och jag blir bara glad o stolt över den tanken. 

Många som har sin egen relation till låten. Precis det jag vill att folk ska känna. Att ha sin egen berättelse om vad de känner när de hör den..

Tack till Alla som inser hur mkt den här låt betyder...

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Empty room är en helt fantastisk låt. Jag hoppas faktiskt att du kommer få sjunga den hela ditt liv, för jag kommer aldrig vilja sluta lyssna på den! <3

2009-02-16 @ 14:54:40
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



När jag hörde första gången (dagen före utagningen i Västerås) tänkte jag att den går vidare direkt till Globen. Så jag spelade på Empty Room och sedan lade jag till Just a Minute. Resultatet blev ju lysane!



Själv är jag glad över att Empty Room fortfarande ligger kvar på Svensktoppen och jag tycker fortfarande om att lyssna på den.



Jag hoppas att få höra dig sjunga Empty Room många gånger till.



Kramar från Ola i Malmö.

2009-02-16 @ 16:01:43
Postat av: Maria

Emty room är halt UNDERBAR låt. Jag hörde Empty room på radion idag!=) Kram Maria 11 år

2009-02-16 @ 19:18:27
Postat av: EMILYAAAAAAAAA SKOGLUUUND

åååh den låten är så obeskrivligt bra och jag hoppas att jag får höra dig sjunga den igen:)

Såg dig när du var i ösersund på expo norr och sen såg jag dig i stockholm på sommarkrysset och jag vill gärna se dig framföra den igen:)

så det skulle vara jätte kul om du gjorde det när du ska till Mora:)

2009-02-18 @ 19:39:34
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0