En härlig helg!

Vilken mysig helg jag har haft ska ni tro!
Det är inte ofta som jag träffar mina kompisar från Skåne, tror jag har berättat det tidigare. Det är bara så det är eftersom vi alla jobbar väldigt mycket!
Denna helgen så har min kära vän Sofia varit här uppe i storstan och firat sin födelsedag som faktiskt är idag 1/2! Hon fyller 25 år!!

I alla fall så var hon här uppe och hon har inte varit här i Stockholm så många gånger så det kan ju vara lite stort här när man inte är så van vid det höga tempot=) 
Vi var på en restaurang i Fredags som heter Bara Vi, så grymt god mat!
Kan verkligen rekommendera det stället. Inte bara för att maten är så god. Det är även så mysig stämning där och inte så jättestor restaurang! Det gillar jag=) 

Här nedan är Sofia och jag när vi sedan gick vidare till ett ställe på Söder....



...och lyssnade på Mad Midget som han kallas. han är grym och så cool i sin musikstil! 
Han finns på bild här nedan...

Idag ska jag repa hela dagen. Nämligen så att jag åker till BadGastein som ligger i Österrike nästa vecka och jag har inte hunnit öva in alla låtar jag ska göra! 24 stycken=) Tjoho, det blir mkt sjunga idag=) Det är härligt!!!

Hoppas ni har haft en härlig helg! Hörs snart igen!
kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ut som du har haft det kul :D Lycka till med låtarna nu. Men det fixar ju du ;) <3

2009-02-01 @ 14:23:02
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Carro

Det låter som ni hade det mycket kul tillsammans :) hihi.



SÅ kul att du ska till Österrike ju, läste de för ett tag sedan. Tänkte försöka ta mig dit men de är ju så jädrans dyrt så tyvärr :( Men en annan gång kanske!!! Lycka till med låtarna också, du klarar de galant!! Som alltid ;) hihi.



Hoppas vi ses snart, saknar dig!!

Många kramar / C.

2009-02-01 @ 16:44:17
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Cecan

Ja, i stockholm blir jag grymt stressad, springer runt som en galenpanna, hahah! Myyycket lugnare och skönare nere i skåne och lilla bromöllakommun :P



Ha det så bra!

Din blogg är toppenbra!

2009-02-01 @ 23:50:16
URL: http://hitellerdit.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack för en jättetrevlig kväll, jag ska gå igenom bilderna och maila till dig :) Vi firade min födelsedag igår med ett fotbad till gubben och en ansiktskmask till mig, anar lite rynkor komma!

Ha det så bra gumman

KRAM

2009-02-02 @ 07:03:30
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Det låter kul med Österrike. Ha det kuligt värre och lycka till!



Kramar från Ola i Malmö.

2009-02-02 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0