Förkyld i Alperna!!

God morgon..
jepp, jag är så grymt förkyld..
Har varit lite små förkyld sen jag var i Åre, men nu har det verkligen eskalerat..
Men det brukar ju vara värst på morgonen så jag får hoppas det blir bättre till kvällen.

Konserten igår gick väldans bra. Det var knökat med folk och det var såå varmt framme vid scenen. Vi hade grymt kul. Jag gjorde en massa fel, men jag hade roligt och ville inte gå av=) Det är ju positivt!

Idag är det inte så bra skidväder, det snöar och blåser mkt.. men ska nog gå en långpromenad. Sen blir det SPA med jacuzzi bastu och kanske lite sol!!

Här en bild från när jag repade igår innan konserten.. min mössa e alltid med=)


Hoppas ni får en bra dag!

Kraam

Kommentarer
Postat av: Ola Tuvesson

Hej Sanna!



Tråkigt att höra att du har blivit förkyld. Du får krya på dig! Vädret här är inte roligt just nu!



Kramar från Ola i Malmö!

2009-02-11 @ 15:42:11
Postat av: Micke

trist vara förkyld:( hoppas det gått över redan!!

kul att allt gått bra!

kram Micke

2009-02-11 @ 17:18:49
Postat av: Carro

Krya på dig hjärtat <3



Puss :*

2009-02-11 @ 18:47:12
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Maria

Krya på dig Sanna!!!! Kram kram Maria 11 år=)

2009-02-11 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0