frågorna har blivit besvarade!!!

Hej alla!
Nu kan ni gå in på min hemsida och kolla in mina svar på de frågor som många av er skickade in för en liten tid sedan! 
Adresen är www.sannanielsen.se

Ikväll har vi haft lite ledigt och då passade vi på att lyssna på de andra som sjöng och spelade så fint. Det är inte ofta man hinner med att lyssna på kollegor. Man jobbar oftast samtidigt. 

Ska gå o lägga mej nu, e såå trött... i morgon ska jag sjunga på en pub här nere som heter silver bullet.. kanonkul!!

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Sanna! Du svarade min fråga och jag är sååååååå glad=) Tack tack tack tack för att du svarade just min fråga!!!!!Ha det så kul!!!! KRAM Maria 11 år

2009-02-12 @ 15:08:37
Postat av: Anna

Kram på alla hjärtans dag <3

2009-02-14 @ 16:20:13
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Liza

Kram kram på alla ♥-dag! =)

<33

2009-02-14 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0