Grattis brorsan...=)

Grattis brorsan på din stora dag!!! 22 år idag... otroligt att tiden går så fort.
För mej är du fortfarande..typ.. 9..=)

Ringde ju självklart min bror innan idag och sjöng och grattade. Han berättade att jag var den första som ringt... fatta var mäkta stolt jag blev då=)

Min lillebror, Thimmy, e en utav de underbaraste människorna i mitt liv. Han finns ALLTID där, vi kan alltid lita på varandra..
hör på detta.. ALDRIG har vi haft ett storbråk med varandra.. haha.. ja jag vet, det kan ju låta lite konstigt. Men så har det varit. Jag kan inte minnas något i alla fall.
 Självklart har vi varit sura på varandra, men vi blev jämt så oroliga om folk bråkade!

Hade gärna varit nere i Edenryd och firat hans födelsedag, men jag ska ner om en månad så det får bli lite firande då!

Är bara lite avis på honom just nu...han fick pannkakor till frukost i morse.. jag vill oxå ha=)
Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Då får man säga gatulerar! på födelsedagen.



Ola Tuvesson

2009-02-19 @ 16:30:16
Postat av: thimmy

tack ska ni ha!:D

ses snart syster

2009-02-20 @ 01:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0