Gulaschsoppa.. och en Ravelli=)

Lite bilder från dagen..

Det är väldigt seg uppkopling på hotellet, så för att överhuvudtaget få in en bild så måste jag förminska den..lite tråkigt, men det e ju alltid något=)
Det här är hotellet vi bor på. Var ute och gick en liten promenad idag och då tog jag denna bild från höjden=)))

Det här är vattenfallet som går genom stan.. MÄKTIGT!!

Senare på kvällen var det dags för middag. otroligt gott. Det är alltså 5 rätters middag varje kväll, helt otroligt!! Vi fick en soppa till förrätt, pärlhönabröst med potatis pure och en efterrätt som alltid är fantastisk...=) sallads buffe och ostbricka tillkom oxå!

Rätt som det var kom Thomas Ravelli och hälsade! Fick även träffa hans fru, ett jättetrevligt par! De lovade att de skulle komma o lyssna på konserten i morgon, det hade varit trevligt!

Nu ska vi repa!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Sanna! Hur har jag kunnat missat din blogg? :)

Ville bara säga att du är grym & sååå fin i ditt korta hår!

2009-02-09 @ 23:33:01
Postat av: Sandra R

Hej Sanna! Hur har jag kunnat missat din blogg? :)

Ville bara säga att du är grym & sååå fin i ditt korta hår!

2009-02-09 @ 23:36:47
Postat av: Maria

Hoppas du har det jätte bra där du är nu!!!!=) Kram Maria 11 år

2009-02-10 @ 14:40:46
Postat av: Anna

Gud vilka fina bilder <3

2009-02-10 @ 17:09:10
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0