Hej från Mora!

Nu har vi äntligen kommit till Mora! Vilken resa! 
Eller.. ja.. det e inte så jobbigt att resa till Mora, det var bara så längesedan jag åkte tåg så det tog lite tid innan jag vande mej.

Tiden gick väldigt fort. Hade med mej delar av mitt band och Brandur då såklart. 
Det var så längesedan som vi alla träffats så munnen gick ju på varandra hela tiden... Haha några sköna sägningar har man ju fått!!

tex... En av oss bor i en liten etta och hans kök är jätte trångt.. så att laga middag där tog väldigt lång tid. Så jobbigt.. Brandur som precis hade kommit in i samtalet kläcker den underbara kommentaren : Men, har du varit och campat eller? 

Haha!! Jag tyckte den var såå kul! Den var perfekt, man skulle ju lätt kunna tro detta.. 

Martin, trummisen, visste ju att det var melodifestivalen i kväll, vilket vi då missar. Gör absolut ingenting, för gigga är ändå mkt roligare!! men han tyckte det var lite kul.. så han gick och köpte te och en kaka till mej... men inte vilken kaka som helst=)
Det går knappt o se på bilden, lite suddigt.. men ni kan ju ana att det handlar om mello=)

OBS: jag har inte ätit upp den ännu.. tänkte att alla skulle få en liten bit efter giget i kväll om vi sköter oss=) fniss..

Efter någon timme kom Martin och Niklas in i IPOD träsket.. lyssnade på massa coola låtar och jag tyckte de såg så roliga ut.. Så härligt att se de brinna för musik=)
äh.. den bilden får ni sen sen.. Nätet ville visst inte ladda upp den just nu..

Själv nynnade och smådansande jag i gången till en låt jag höll på att öva på..glömde helt bort att det fanns folk där.... men när jag kom på det och tittade upp så var det några som bara log o stampade med.. Galet! 
Förlåt alla resenärer för det traumat ni kanske upplevde med mej idag=) 

Nu ska jag och Brandur gå till kyrkan och börja repa med killarna o testa ljud, sen hoppas jag vi kan äta lite mat, för lunchen hoppade jag tyvärr över..)= 

Hörs sen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag skulle bara uppskatta lite sång och dans på tåget. Tror ingen direkt uppfattade det som ett trauma. Vem vill inte bli underhållen av Sanna Nielsen på tåget liksom? :b <3

2009-02-21 @ 14:58:05
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0