Måste börja träna igen=)

tjoho!! Ja det e faktiskt sant!

Jag älskar ju att träna i vanliga fall, men 2008 var händelserikt på så många plan så löpbandet besökte jag inte så många ggr under det året efter mello och jag känner att jag saknar det så mkt! Speciellt för konditionen och att få vara så pigg hela tiden=) hahaha..

Så när jag kommer hem från Badgastein då ska jag ta itu med det!

idag har jag och min gitarrist repat slaviskt för det vi ska göra i Österrike. Det gick väldans bra. Han är sååå grym och det var kul att repa oxå!
"Thousand miles" gick väldigt bra faktiskt, trots att jag nu har fått lite ont i högerarmen. Antagligen för att jag överansträngt mej lite när det gäller just det.

Fick ju en gitarr i födelsedagspresent och den älskar jag. Tycker det är såå roligt att få lära mej ett nytt instrument. Snart kan jag hela Empty room!!! Tjoho!! 
Här nedan ser ni en lite trött Sanna efter ett långt rep, men som inte kan låta bli sin gitarr=)



Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du kan snart hela UNDERBARA låten Empty room på gitarr=) Massor med kramar från Maria 11 år.

2009-02-05 @ 21:27:04
Postat av: Anna

Hur kan man vara så söt fast man är så trött? <3

2009-02-05 @ 22:27:18
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Carro

Håller med Anna här. Du är för sööt du. <3



Jag saknar dig, mer än ord kan beskriva!

Snart... <3

2009-02-05 @ 22:35:33
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0