Mitt liv i en resväska!

Ja, det känns oftast så.. hihi.. Man packar ner massa saker och man packar upp, hela tiden!

Det roligaste är dock att trots att jag varit i den här branschen i drygt 12 år så har jag INTE LÄRT MEJ ATT PACKA!!! Det är sant. Jag är usel på det.

Jag kan tom få panik när jag packar för att jag vet att jag har för mkt med mej, men jag känner ändå inte att jag har med mej något.. hm..konstigt.. 

Om det är någon som har bra tips på hur man ska packa och det ska gå snabbt oxå, så får ni gärna skriva det här=)

Melodifestivalen såg jag ju igår kväll.. SUPERGLAD för de som gick vidare. Måns tyckte jag gjorde ett fantastiskt jobb! 
Tyvärr gick inte Cookies n Beans vidare.. mkt tråkigt tyckte jag. Härliga tjejer med otrolig musikalitet.
Dock tror jag verkligen det kommer gå bra för de i framtiden!

Jag hade ju en fantastisk vecka i BadGastein, dock hade man lite otur med vädret. .. Hade sol de första dagarna sen var det blåsigt och väldigt kallt.. Men jag var uppe på toppen och kollade ut över bergen. En häftig känsla. Så här såg det ut en av de blåsiga dagarna..


coolt!

Om jag får komma tillbaka dit igen så MÅSTE jag åka skidor!! Jag har ju aldrig gjort det, aldrig stått på ett par skidor förrut....Fy skäms Sanna!!

KRAM




Kommentarer
Postat av: Maria

Är aldrig försent att lära sig åka skidor! Provade själv första gången för tre år sedan bara och det gick jättebra efter ett par dar. Längtar efter en skidsemester just nu. Får se om det hinns med innan snön smälter.



Om du får tips om hur man ska packa så dela gärna med dig. Har samma problem med att väskan alltid väger för mycket, trots att jag inte har något med mig haha!

2009-02-15 @ 19:38:38
URL: http://misen86.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har ett jättebra tips på hur man packar. Det kanske tar en liten stund men du får granterat med dig bara det du verkligen behöver. Allt beror på en själv hur lång tid det tar.



Sätt dig ner med papper och penna. Sen tänker du efter vad du ska göra när du är borta. Går igenom allt du ska göra och skriver ner allt du kommer behöva för det. Sen tar du listan och springer runt och hämtar allt och lägger ner i väskan :)



Har börjat göra så nu efter att ha varit expert på att ha med mig en väska lika stor som mig i stort sätt. Nu får jag bara med mig det jag verkligen behöver och ju fler ggr man packar, desto snabbare går rutinen. För det flesta iaf, haha.



Hoppas du har någon användning för tipset :)



Puss <3

2009-02-16 @ 14:50:37
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0