NU börjar jobbet i studion!!!

Hallå!!!!!!
Vilken fin dag det är i dag i Stockholm! Det var ett litet tag sedan...
Nu orkar jag inte längre.. har legat vaken hela natten o hostat o hostat.. så nu måste jag fixa hostmedicin. Jag har i princip allt från apoteket hemma, men inte mkt har hjälpt. Det är inte så bra att hosta för stämbanden..
Igår var jag en liten stund i studion med Jakke o Oskar. Två grymma killar!
Vi ska börja jobba ihop inför nästa platta och vi verkar komma jättebra överrens, ska bli kul!
När jag kom in i deras studio på MLP så hade de en liten blå typ siren lampa som de sätter igång varje gång de skriver en hit!!
Haha.. tyckte det var jättekul och var tvungen att knäppa en bild=) Ni ser den lilla lampan som lyser där nedan...
Det slutade med att vi hade den igång hela tiden=) haha.. för skojs skull!




Vi skulle egentligen jobba hela dagen, men de skickade hem mej för jag var ju så grymt förkyld! 
Vi satte lite olika tonarter på 6 låtar ungefär och bestämde att nästa vecka då vi har bokat in 2 dagar ska vi verkligen börja jobba på för fullt.

Jag fick tom instuderings uppgifter av Jakke! haha.. så roligt. Väldigt bra dock. Eftersom vi gör en platta på Engelska så vill man ju att det verkligen ska låta bra med allt, inklusive uttal. 

Jag jobbade mkt på uttalet på förra plattan. Eftersom det var första plattan på Engelska så var jag väldigt nöjd med det uttalet där, men jag vet att det måste bli bättre. Det ska vi försöka jobba på till denna plattan som kommer senare i höst.

JAG SKA KÄMPA!!!!

I går kväll skulle jag gått på cirkus och lyssnat på Jill Johnson. Tyvärr blev det inställd pga magsjuka..
Stackaren..
Men hon kommer ju komma tillbaka. Hoppas på att jag är ledig då så jag kan se.
Brukar gå o lyssna på henne när hon är i stan. Hon är fantastisk live.
Får sån otrolig inspiration när jag går från hennes konserter!

Hoppas ni alla får en bra dag!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt med nytt material! :)

Bara så att du vet så har dom flyttat konserten till den 9:e mars. Hade tänkt att åka upp faktiskt eller så får det bli på Konserthuset i Göteborg ;)



Kram på dig!



//Annika

2009-02-26 @ 13:25:37
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Micke

blir säkert en kanonbra skiva:)

bara du får bli frisk!!

håller tummarna för det nu.. jobbigt ju!!

kram

2009-02-26 @ 14:58:20
Postat av: Ola Tvuesson

Hej Sanna!



Trist med förkylningen som inte verkar släppa! Kul med din nya skiva som kommer till hösten! Ser man fram emot!



Kramar från Ola i Malmö.

2009-02-26 @ 16:04:10
Postat av: Anna

Jobbigt med förkylning. Har precis blivit friskt själv.



Måste bara säga att ditt engelska uttal är det verkligen inget fel på, tkr jag iaf. Tycker du sätter det jättebra :)



Puss och kram <3

2009-02-26 @ 18:49:21
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anna

http://annapee.blogg.se/2009/february/i-can-catch-the-moon.html



Om du får tid över så kan du ju allid kolla in (a) <3

2009-02-26 @ 21:50:57
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Luigi Donatello Asero

Krya på dig Sanna!!

Luigi Donatello Asero

2009-02-27 @ 06:10:53
URL: http://blog.sina.com.cn/european5
Postat av: Hanna

Hej vännen!!

Roligt att höra att du haft en underbar semester. Måste ses så fort du är hemma i Bromölla. Trevlig helg! Kram

2009-02-27 @ 09:57:40
Postat av: danten89

Lycka till med allt och krya på dig nu <3

2009-02-27 @ 12:22:19
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tycker ditt uttal är jätte BRA Sanna!!!=)1000 kramar från Maria 11 år

2009-02-27 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0